۰
رييس جمعيت هلال احمر خاش

جمعيت هلال احمر خیمه خدمات امدادی و فرهنگی در كشور است/ تصاوير

رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش گفت: جمعيت هلال احمر خیمه خدمات امدادی و فرهنگی در كشور است و اين جمعيت در شرايط بحراني و حساس مایه آرامش رنج دیدگان است.
جمعيت هلال احمر خیمه خدمات امدادی و فرهنگی در كشور است/ تصاوير
محمدامين حسين زهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: امدادگران هلال احمر در لباس سرخ بدون هيچگونه منت و ادعاي براي زدودن غبار غم و محروميت از چهره جامعه بيشترين و شيرين ترين خدمات را خالصانه تقديم به هموطنان مي كنند.
 
وي بيان كرد: به مناسبت هفته گراميداشت هلال احمر، برنامه‌هایی را در حوزه‌های متفاوت داوطلبان، جوانان و امداد و نجات در سطح شهرستان خاش به نحو شایسته برگزار كرديم.
 
حسين زهي تصريح كرد: در این هفته تنها گوشه ای از دستاوردهای جمعیت هلال احمر و سعي، تلاش و ایثار نیروهای داوطلب به نمایش گذاشته شد.
 
وي با اشاره به مهمترين برنامه هاي جمعيت هلال احمر در شهرستان خاش، گفت: غبارروبي گلزار شهداء، صعود به قله 4050متري تفتان، ديدار پرسنل با رييس هلال احمر شهرستان، برپايي چادر جمعه ايمان و ایمنی توسط، توزيع غذاي گرم بين نيازمندان،  بازديد از پايگاه هاي امداد و نجات کوهستان تفتان و پلیس راه و اسکل آباد، تجليل و قدرداني از مسئولين مالي و امور جوانان و معاون هلال احمر شهرستان، همایش پیاده روی،  اجرای مانور اطفاء حریق، پاکسازی محیط زيست، جلسه اعضای جوان با مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان در خصوص اجرای برنامه های ابتکاری از جمله برنامه های گرامیداشت هفته هلال احمر در شهرستان خاش بود.
 
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش اظهار کرد: هفته گراميداشت هلال احمر هر سال نه تنها در تقویم ایران بلکه در سراسر جهان یادآور تلاش جوانان، امدادگران و داوطلبانی بوده که خدمت به همنوع و تلاش برای پیشگیری، تسکین دردها و مسائل بشر، همچون یک پدیده الهی چراغی برای هدایت زندگی آنان است.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 438436
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *