۰
امام جمعه اهل تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع)خاش:

قدس به دامان اسلام بازخواهد گشت

امام‌جمعه اهل‌تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) گفت: روز قدس روز دفاع از اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است.
قدس به دامان اسلام بازخواهد گشت
مولوی عبدالواحد یادگاری با اشاره به اینکه روز قدس روز تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین است در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: روز قدس روز دفاع از اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است، و بر تمامی مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان واجب است در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و صدای مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برسانند.

امام‌جمعه مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش عنوان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم منفور، جنایت‌کار و غاصب اسرائیل خواهد بود و بار دیگر دنیا شاهد نمایان‌شدن بیش‌ازپیش جنایات این رژیم خواهد بود.

مولوی یادگاری خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شاخص امام راحل (ره) نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس است که باعث شد قبله نخست مسلمانان هیچ‌گاه به دست فراموشی سپرده نشود خصوصاً در این برهه زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی ظلم و ستم خود را دوچندان کرده بر ملت‌های مسلمان واجب است درد مردم این کشور را درد خود بدانند و در راستای کمک به مردم مظلوم فلسطین و بازگرداندن قدس شریف به دامان اسلام از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

وی این روز را فرصتی برای ابراز انزجار از اسرائیل غاصب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و عنوان کرد: مردم ایران امسال نیز مانند هرسال جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش علیه مردم فلسطین را محکوم می‌کنند و به‌تمامی جهانیان صدای مظلومیت مردم فلسطین را می‌رسانند.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی خاش با اشاره به ایستادگی جانانه مردم غزه در مقابل رژیم غاصب اسرائیل بیان کرد: این ایستادگی باعث شده که قدرت پوشالی رژیم کودکش رو به افول گذارد و روزبه‌روز نفرت و انزجار جهانیان از این رژیم غاصب بیشتر و چهره پلید و خبیث اسرائیل برای مردم دنیا نمایان گشته است.

وی ایستادگی مردم غیور فلسطین و غزه را نتیجه ایمان به خدا و بشارت به پیروزی حق علیه باطل دانست و اذعان کرد: قطع یقین پیروزی با مسلمانان خواهد بود و دشمنان آنان به اهداف شوم خویش دست نخواهند یافت و مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به نتیجه خواهد داد.

مولوی یادگاری در پایان از مردم شیعه و سنی به‌عنوان نماد وحدت یادکرد و افزود: به فرمان امام راحل لبیک می‌گوییم در راهپیمایی روز قدس امسال نیز به‌مانند سال‌های گذشته شیعه و سنی متحد با هم شرکت خواهیم کرد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب: 453944
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *