۰
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی؛

فلسطین پاره تن اسلام است/ تا آزادی قدس شریف همراه مردم فلسطین خواهیم ماند

حسین زهی گفت: روز قدس فقط اختصاص به قدس ندارد بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و ظالمان است مستضعفین با قدرت‌ایمان خواهند توانست دماغ ظالمان را به خاک بمالند.
فلسطین پاره تن اسلام است/ تا آزادی قدس شریف همراه مردم فلسطین خواهیم ماند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس بمناسبت روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: قدس قبله گاه اول مسلمین است و سالیان مدیدی مسلمانان بسمت قدس اقتدا می‌کردند ولی متأسفانه با حمایت مستکبران و حکام شرق و غرب سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمانان اشغال شد و مردم مظلوم فلسطین آواره و مورد شکنجه رژیم صهیونیست قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: مسأله فلسطین برای همه مسلمانان جهان حایز اهمیت است روز قدس نماد مبارزه مسلمانان برای آزادی قدس می‌باشد و روزی است که پرده از چهره واقعی رژیم جعلی صهیونیست برداشته می‌شود و جهانیان از اقدامات خبیثانه آنان آگاه می‌شوند‌.

وی با تأکید بر حضور در راهپیمایی افزود: حضور مردم در راهپیمایی برای مردم مظلوم فلسطین و مجاهدان حائز اهمیت زیادی است و آنان خواهند فهمید تمام ملت‌های مسلمان و بلاخص مردم ایران همواره حامی آنان هستند.

حسین زهی آزادی قدس را خواست و آرزوی تمامی مسلمانان دانست و گفت: فلسطین متعلق به تمام جهان اسلام و آزاد‌اندیشان است مردم فلسطین با قدرت‌ایمان و حمایت ملت‌های مسلمان خواهند توانست پیروز مبارزه شوند و تعیین‌کننده سرنوشت خود باشند.
انتهای خبر/
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 452888
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *