۰
فرماندار زاهدان:

رژیم اسرائیل در مقابل مردم مسلمان مستأصل شده است

فرماندار زاهدان گفت:جهانیان مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین را می‌ستایند.
رژیم اسرائیل در مقابل مردم مسلمان مستأصل شده است
 باتوجه‌به قرارگرفتن در آستانهٔ سالروز فرمان تاریخی امام (ره) و تعیین آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس علیرضا شهرکی به این مناسبت در گفتگو با خبرنگار ما تفتان ما، بیان کرد: دفاع از مظلومین و مستضعفین بالاخص مردم بی‌پناه و مظلوم فلسطین توسط مردم ولایی و دین‌دار ایران باعث حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس خواهد شد.

فرماندار زاهدان ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین و مخصوصاً مردم شجاع و مقاوم غزه در این روزها پیروز خواهند شد و روزی فرامی‌رسد که شاهد کشور آزاد فلسطین باشیم و رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی از بین رفته باشد.

شهرکی افزود: حکام خودفروخته کشورهای عربی که با پول‌ها و درآمدهای کلان نفتی متأسفانه نه‌تنها حامی فلسطین و آرمان فلسطین نیستند؛ بلکه درصدد ضربه‌زدن به محور مقاومت هستند که این برگرفته از خودفروختگی، همراهی و وابستگی آنان به استکبار جهانی است.

وی اظهار کرد: اراده پولادین و مقاومت بی‌نظیر مردم مسلمان غزه باعث شده که دشمن صهیونیستی به اهداف خود نرسد و نتواند با کشتار وسیع و انجام جنایات بسیار ایمان، اعتقاد و آرمان مقدس مردم غزه را از بین ببرد.

این مقام مسئول با اشاره به جنایات غیرانسانی در غزه گفت: گیرافتادن صهیونیست‌ها در باتلاق غزه که برای خروج از این باتلاق دست به هر جنایت ضدبشری می‌زند باعث شده که مردم جهان حتی در کشورهای حامی این رژیم جعلی به ماهیت آن پی ببرند و وجدان‌های همه مردم بیدار شود و بفهمند که چگونه آمریکا جنایت‌کار و دیگر دولت‌های حامی تروریست دولتی صهیونیستی جای مظلوم و قاتل را عوض کرده‌اند.

فرماندار زاهدان اعتقاد به خداوند و نصرت الهی را از مهم‌ترین شاخصه‌های باوری مردم مسلمان دانست و یادآور شد: ایمان به آزادی و دفاع از قدس شریف رستگاری و سعادت اخروی در این راه باعث مقاومت مقدس و حیرت‌انگیز مردم غزه اهم از زن و مرد و پیر جوان شده است که این مقاومت یقیناً نتیجه خواهد رسید.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 453949
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *