۰
زنگ پایان عملیات بزرگ دشمن در سیستان و بلوچستان زده شد؛

رژیم صهیونیستی آخرین پناهگاه مزدوران جنوب شرق کشور

استان سیستان و بلوچستان در یک سال گذشته شاهد شدیدترین هجوم رسانه‌ای دشمن و مزدورانش بود و در این کارزار همه طیف‌های معاند نظام با تمامی تفکرات و نگاه‌ها برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی به میدان آمدند.
رژیم صهیونیستی آخرین پناهگاه مزدوران جنوب شرق کشور
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، اردوگاه دشمن در یک سال گذشته محل تجمیع همه معاندین دور یک میز بود؛ دشمن برای سیستان و بلوچستان برنامه‌ای ویژه داشت و برای این هدف با تمام ظرفیت به میدان آمده بود. حتی در این کارزار به وجود آمده تریبون‌های افراطی استان نیز با دشمن همراهی نمودند.
 
اما در این تنش به وجود آمده نگاه مزدوران وابسته به استکبار متفاوت بود و همین مسئله گاهی در تنش بین آنان خود را نمایان می‌ساخت. این تنش یک مرحله در اختلاف تاکتیک بین گروهک‌های تروریستی و معاندین رسانه‌ای معتقد به اعتراض مدنی پس از اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در شهرهای استان نمایان شد که البته تلاش شد تا دراسرع‌وقت به پایان برسد؛ زیرا هنوز در آن زمان تاریخ مصرف این جریان به پایان نرسیده بود.
 
آخرین امید اردوگاه دشمن در به تنش کشیدن و ضربه به‌نظام اسلامی در منطقه جنوب شرق کشور سالگرد اتفاقات سال قبل بود که برای این هدف نیز توپخانه رسانه‌ای خود را فعال‌تر نموده و بیشترین تلاش را برای استفاده از این بازه زمانی به کاربست.
 
اما اکنون با اتمام تاریخ مدنظر دشمن و شکست چندباره آنان در همراه نمودن قوم بلوچ و به چالش کشیدن نظام اسلامی، به نظر می‌رسد اردوگاه آنان جمع شده و تاریخ اعتبار مزدوران آنان نیز در این ورطه خیالی تمام شده است.
 
با اتمام عملیات دشمن و شکست آنان امروز اختلافات بین جریانات معاند با نظام بیش‌ازپیش نمایان شده و هر یک از این افراد که منافع خود را در کنارزدن طرف‌های دیگر می‌بینند شروع به تخریب طرف دیگر می‌کند. این گروه‌های مزدور که کاسبان برهم‌زدن امنیت و آرامش استان و نوکری دشمن بودند به دنبال تخریب و از میدان به‌درکردن رقیب خود هستند.
 
از سوی دیگر نیز این جریانات و افراد مزدور که اکنون دیگر اعتباری ندارند آخرین مامن و پناهگاه خود را اسرائیل دیده و به‌جای حمایت از مظلوم که مردم بی‌دفاع غزه است به حمایت از ظالم یعنی رژیم غاصب صهیونیستی روی آورده‌اند.
 
عبدالغفار نقش‌بندی که با ریاکاری و فریب خود را حامی مظلومان می‌نامید اکنون به دفاع از ظالم‌ترین رژیم تاریخ یعنی رژیم صهیونیستی می‌پردازد. او در روز اول جنگ غزه با انتشار مطلبی به اسرائیل پیشنهاد داد تا ایران را بزند؛ او فلسطین را ماری نامید که سر آن در ایران است.
 
همچنین در طول این مدت برخی تریبون‌های استان که در یک سال گذشته تبدیل به بلندگوی دشمن شده بودند به حمایت از اسرائیل پرداخته و اعلام‌کردن اسرائیل نابود نمی‌شود پس باید کشور اسرائیل را به رسمیت بشناسیم.
 
پناه‌بردن مزدوران به دامن اسرائیل ماهیت ریاکارانه و پلید این افراد را نمایان ساخته است؛ درس بزرگی که امروز برای همه جریانات داخلی و خارجی باید دیکته شود اقتدار و استواری جمهوری اسلامی و حمایت مجدد مردم قهرمان سیستان و بلوچستان از نظام اسلامی است. اکنون که حدود یک سال از برنامه دقیق دشمن در به چالش کشاندن ایران از درون خود می‌گذرد نه‌تنها جمهوری اسلامی متوقف نشده؛ بلکه محور مقاومت قدرت بیشتری را نیز کسب نموده است.
 
به قلم شریف نخعی کارشناس سیاسی
  https://asrehamoon.ir/vdcdxo0fjyt09k6.2a2y.html
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 453346
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *