۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تفتان:

سکوت رسانه‌ای دنیا برای غزه را بشکنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تفتان گفت: منافع برخی کشورها در پرتو سکوت مرگبار در مقابل فلسطین تأمین می‌شود.
سکوت رسانه‌ای دنیا برای غزه را بشکنیم
حجت‌الاسلام‌والمسلمین در محمد به امری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، درباره روز جمهوری اسلامی بیان کرد: علت حضور تاریخی مردم و رأی آری به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین عشق به اسلام و امام خمینی بودم.
 
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تفتان دررابطه‌با راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: باتوجه‌به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی ملت خدادوست ایران اسلامی امید است در روز قدس برای حمایت از مردم فلسطین حضور باشکوه داشته باشند.
 
 
 وی درباره وظیفه مسلمانان در قبال غزه خاطرنشان کرد: وظیفه ما و تمام آزادی‌خواهان عالم این است که سکوت رسانه‌ای دنیا را بشکنیم و از هر ابزاری برای فریاد بر علیه جنایت‌کاران صهیونیست استفاده کنیم تا خواب سازمان بین‌الملل را برای آنان حرام کنیم؛ بلکه اقدام مؤثری صورت گیرد.
 
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تفتان درباره شب‌های قدر گفت: دشمن مکر می‌کند و خداوند مکر آنان را درهم خواهد شکست و می‌بینیم که مردم مؤمن ایران اسلامی و بخصوص جوانان شب‌های قدر را قدر می‌دانند و با خدای خود تا صبح مناجات می‌کنند.
 
 
این مقام مسئول دررابطه‌با علت سکوت برخی کشورهای مسلمان درباره غزه بیان کرد: از یک سو لقمه‌های فاسدی که در شکم‌هایشان مملو شده و مانع از دیدن شدن حقیقت شده از سوی دیگر منافعشان در پرتوی سکوت مرگ‌بارشان تأمین می‌شود در نتیجه این گونه با بی‌غیرتی، سکوت مرگ باری در پیش گرفته‌اند.

 
 انتهای خبر/
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 453932
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *