۰
مسئول جامعه زنان سپاه شهرستانی خاش:

زوم کردن غربیان به مسئله عفاف و حجاب اهمیت آن را نمایان می‌کند

مسئول جامعه زنان سپاه خاش گفت: برداشتن حجاب مقدمهٔ برداشتن عفت بود و زن غربی با ورود به فساد خانواده را به نابودی کشاند.
زوم کردن غربیان به مسئله عفاف و حجاب اهمیت آن را نمایان می‌کند
مطهره خمر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، در خصوص اهمیت مسئله حجاب در جامعه کنونی بیان کرد: تلاش همه‌جانبه معاندین و استفاده گسترده آنان از فضای مجازی و ایجاد امواج اعتراضی با استفاده از هشتگ‌ها و کارزارهای مختلف با محوریت حجاب تنها به عصر حاضر و این روزها منتهی نمی‌شود. خطی که آنها دنبال می‌کنند در واقع همان خطی است که انگلیس و آمریکا به‌واسطه رژیم شاهنشاهی قصد اجرایی‌کردنش را در ایران داشتند.

مسئول جامعه زنان سپاه شهرستانی خاش افزود: این اقدام را با چماق، رضاخان در داخل کشور انجام داد. زن غربی با ورود در منجلاب فساد، دستاوردش نابودی خانواده بود. این‌جور نبود که زن با برداشتن حجاب در میدان علم یا در میدان سیاست یا در میدان فعالیت‌های اجتماعی پیشرفت کند؛ همه این‌ها با حفظ حجاب و عفت ممکن بود و ما در نظام اسلامی این را تجربه کردیم. برداشتن حجاب، مقدمه‌ای برای برداشتن عفت بود؛ برای برداشتن حیا در جامعه اسلامی بود؛ برای سرگرم‌کردن مردم به عامل بسیار قوی و نیرومند جنسی بود؛ برای اینکه از کارهای دیگر بمانند و یک مدتی هم موفق شدند، اما ایمان عمیق ملت ایران نگذاشت.

خمر در خصوص به فلسفه حجاب گفت: در اسلام حجاب مانع گمراهی و خودنمایی و حافظ حرمت و از آداب عفت و حیا است. هدف اسلام از حجاب آن است که زن مسلمان با فراغت کامل بتواند وظایف و رسالت اساسی خویش را انجام دهد که حفظ نسل انسان، پرداختن به شئون خانه‌داری، تربیت کودک و اهمیت‌دادن به آن است که یکی از فلسفه‌های حقیقی وجوب حجاب، حفظ آرامش زن، مصونیت جامعه از فساد و عمق و معنا بخشیدن به امنیت اجتماعی با توسعه آن است.

این مقام مسئول عنوان کرد: در جامعه‌ای که بی‌حجابی رواج پیدا کند، چشم و هم‌چشمی‌ها و ارائه هر چه‌بهتر زینت آرایی، تمامی نخواهد داشت و زنان سعی می‌کنند تا چشمان بیشتری را متوجه خود سازند و جامعه را از فعالیت‌های سالم محدود کنند و به‌تبع آن نیز معنویت در جامعه کم‌رنگ خواهد شد.

مسئول جامعه زنان سپاه خاش اذعان کرد: دختر ایرانی وقتی به سن بلوغ می‌رسد باید از خانواده یاد بگیرد که حجاب و عفاف چیست و همچنین پسران نیز باید یاد بگیرند که عفت و حیا یک مسئله‌ای است که باید به آن همواره اهمیت بدهند و این‌گونه نباشد آن‌ها هر گونه که دوست دارند در خانه رفتار کنند و محرم و نامحرم برای آن‌ها هیچ معنایی نداشته باشد و وقتی وارد مدرسه شدند تازه بخواهند این اصول را فرابگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بسیاری از رسانه‌ها به‌خصوص شبکه‌های تلویزیونی نوعی از فرهنگ بدحجابی را در برنامه‌های خود ترویج می‌دهند

خمر تصریح کرد: یکی از راه‌های ترویج پوشش و حجاب اسلامی را پیروی از الگوهای وارسته ذکر کرد که ازاین‌رو وظیفه نهادهای فرهنگی است که در معرفی این الگوها بکوشند و اگر در این راه سستی بورزند، دشمن به‌راحتی فرصت می‌یابد تا الگوهای دلخواه خود را به جوانان و نوجوانان معرفی کند.
پایان خبر/
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 453846
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *