۰
نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاش:

حجاب تضمین‌کننده سلامت روحی خانواده و جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاش گفت: حجاب و عفاف عاملی مهم در حفظ امنیت بانوان در جامعه و سپری مستحکم در برابر تیر نگاه‌های شیاطین است.
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، به اهمیت فوق‌العاده عفاف و حجاب اشاره کرد و عنوان کرد: بانوان در جامعه امروز نقش کلیدی و اساسی تعلیم‌وتربیت نسل آینده را بر عهده دارند؛ لذا دشمنان اسلام و انقلاب هنگامی که عجز و ناتوانی خود را در عرصه‌های مختلف جنگ با ما مشاهده کردند مهم‌ترین و حیاتی‌ترین عنصر را که عفاف و حجاب بانوان ما است را هدف قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاش افزود: تبیین اهمیت عفاف و حجاب در جامعه و نقش غیرقابل‌انکار آن در تربیت فرزندان ما باید به‌صورت بسیار گسترده انجام شود چرا که نسل جوان ما فریب نقشه‌های رنگ و لعاب‌دار دشمنان را به‌راحتی خواهند خورد و از این اصل مهم فاصله خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک به اهمیت فضای مجازی و تأثیر آن در رفتار جوانان اشاره و اظهار کرد: عرصه مجازی امروز بیش‌ازپیش مهم تلقی می‌شود چرا که دشمن ذهن و فکر جوان ایرانی را هدف اصلی خود قرار داده و برای ایجاد فاصله بین اعتقادات اسلامی و نزدیک‌شدن جوانان به فرهنگ غیراسلامی و غربی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

این مقام مسئول اذعان کرد: بانوان ما با تأسی از زندگی ائمه اطهار و حضرت زهرا (س) می‌توانند تربیت‌کننده نسلی باشند که نقشه‌ها و توطئه‌های پوشالی دشمنان هیچ گزندی به آنها نتواند وارد کند همانند نسلی که انقلاب ثمره‌ی ایمان قوی آنها بود و پس از گذشت چند دهه هنوز جهان در بهت و حیرت قدرت و شجاعت زنان و جوانان ما چه در زمان انقلاب و چه در جنگ تحمیلی مانده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک در پایان بیان کرد: ارزنده‌ترین زینت و گوهر برای بانوان رعایت عفاف و حجاب است دین اسلام برای حضور زنان در عرصه‌های مختلف شغلی در جامعه هیچ محدودیتی قائل نیست بانوان ما دوشادوش مردان خود با رعایت حجاب می‌توانند نقش‌آفرینی کنند و در پیشرفت جامعه و کشور خوش بدرخشند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 453678
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *