۰

شفاف سازی پزشک اورژانس شهرستان خاش

تمام اقدامات اولیه برای بیمار انجام شد/ نبود سرم در داروخانه ربطی به پزشک ندارد
شفاف سازی پزشک اورژانس شهرستان خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، در پی انتشار خبری مبنی بر عدم رسیدگی پزشک اورژانس شهرستان خاش در شامگاه ۱۳ مهرماه و معترض شدن بیماران اورژانس خبرنگار ما در راستای شفاف سازی این موضوع به سراغ سارا مالکی پزشک اورژانس رفته و پیگیر موضوع شد.

سارا مالکی موضوع را اینچنین تشریح کرد: به محض رسیدن بیمار و اطلاع به بنده اقدامات اولیه انجام و مشخص گردید بیمار مشکل جدی ندارد.

مالکی اظهار کرد: علیرغم نداشتن مشکل سه بار بر بالین بیمار حاضر و تمام تلاش خودم و کادر درمان را در آرام کردن بیمار که نشانه های هیستریک داشت را به کار بردیم و بیمار بدون داشتن هیچ مشکلی ترخیص شد.
وی افزود: بیمار که زن جوانی بود اقرار کرد بدلیل داشتن مشکلات خانوادگی با همسرم در حین رانندگی با سرعت بسیار کم خودم را از ماشین پرت کردم که خوشبختانه سرعت پایین ماشین باعث شد آسیبی نبینم.


وی تصریح کرد: پس از مرخص شدن بیمار و تجویز چند قلم دارو در حین رسیدگی به سایر بیماران در اورژانس متوجه فریاد و فحش از سوی فردی که همسر زن جوان بود شدم که سعی داشت با خشونت خود را به اتاقم  برساند که دو نفر مانع از ورودش به اتاق دکتر می شوند.

پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی خاش گفت: علت پرخاش و ناسزاگویی همسر بیمار نبود سرم در داروخانه بود که هیچ ربطی به دکتر و عدم انجام وظیفه صحیح از سوی کادر درمان نداشت.

وی در ادامه افزود: پس از حمله همسر بیمار و فحش و ناسزا ترسیدم و به آبدارخانه و اتاق تریاژ در کنار سایر همکاران رفتم که آنجا به معاینه چند بیمار مشغول شدم چرا که تعهد به شغلم و اهمیت جان بیماران اولویت هر پزشکی می باشد ولی متاسفانه برخی سعی دارند تعهد کاری بنده را زیر سوال ببرند و قصور در رسیدگی به بیماران را بهانه می کنند.

 مالکی در پایان گفت: نجات جان بیماران و رسیدگی به آنها وظیفه شغلی و انسانی هر پزشکی می باشد و بنده نیز در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهم کرد.

انتهای خبر/
جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 453325
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *