۰
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

دیدار فرمانده سپاه شهرستان خاش باجمعی از اساتید شهرستان

فرمانده سپاه شهرستانی خاش گفت: سازمان‌های جهانی با سکوتشان دست به دست هم داده‌اند تا روند کوچ اجباری مردم غزه را تسریع کنند.
دیدار فرمانده سپاه شهرستان خاش باجمعی از اساتید شهرستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سردار مالدار فرمانده سپاه شهرستان خاش به مناسبت هفته بسیج در جلسه با بسیج اساتید گفت: سازمان‌های جهانی با سکوتشان دست به دست هم داده‌اند تا روند کوچ اجباری مردم غزه را تسریع کنند.

سردار مالدار افزود: دلیل اینکه در سه روز اول سران استکبار سراسیمه به سمت اسرائیل روانه شدند ترس از فروپاشی اسرائیل و ترس از انجام کار احمقانه از طرف اسرائیلی بود تا درگیری بزرگتری را در سطح منطقه ایجاد نکنند .

وی گفت: از لحاظ نظامی اگر حساب کنیم این جنگ نابرابری است مقاومت مهماتی که دارد که با اسرائیلی‌ها برابری نمی‌کند اما برتری نظامی را دارد رژیم جعلی هنوز نتوانسته از مقاومت اسیر بگیرد هیچ کدام از بمباران‌هایشان دستاوردی نداشته است.

سردار مالدار با اشاره به تجمعات جهانی برای حمایت از فلسطین گفت: حتی کشور‌های اروپایی کشور‌هایی که جزء مقاومت نیستند و تجمعات ان‌ها با جمعیت‌های بالا انجام می‌شود و این انزجار در سطح جهانی از رژیم غاصب شکل گرفته و این یک پیروزی برای مقاومت است.

این مقام مسئول ادامه داد: برخی فکر می‌کنند اگر جنگ فرسایشی شود رژیم غاصب به اهدافش می‌رسد اما برعکس است چون فروپاشی که ان‌ها را تهدید می‌کرد قوت گرفته و اختلافاتی در بین خودشان ایجاد شده ولی با سانسور خبری اجازه انتشار اخبار را نمی‌دهند.

فرمانده سپاه خاش گفت: وضعیت در غزه اسفبار و دردناکی است ،دیشب زلزله‌ی زاهدان با انکه ویرانی نداشت مردم تا صبح اذیت شدند و مردم تا صبح به خانه خود بازنگشتند و نگرانی در وجود همه افراد بود اما ببینید انجا شب و روز در حال بمباران شدن است بدون اینکه سازمان‌های بین‌المللی کاری کنند و دست به دست هم داده‌اند تا روند کوچ کردن ان‌ها را تسریع کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه سران کشور‌های اسلامی جرات و جسارت قطع ارتباط با رژیم غاصب را ندارد و همکاری‌هایی با ان‌ها دارند اما مردم بیدارند چه کشور‌های اسلامی چه غیر اسلامی که بدون دعوت کسی به خیابان‌ها می‌ایند و انزجار خود از رژیم غاصب را اعلام می‌کنند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 453509
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *