۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت وامام جمعه موقت شهرستان خاش:

حجاب سدی نفوذ ناپذیر در برابر نقشه‌های شیاطین/ زنان و بانوان ما باید قدر شأن و ارزش والای خود را بدانند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش وامام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: اسلام دینی است که شأن اصلی و هویت ارزشمند زن را به جهانیان‌شناساند و به زن جایگاهی که لیاقتش را دارد داد.
حجاب سدی نفوذ ناپذیر در برابر نقشه‌های شیاطین/ زنان و بانوان ما باید قدر شأن و ارزش والای خود را بدانند
حجت الاسلام والمسلمین شیبک مسؤل نمایندگی ولی فقیه سپاه خاش و امام جمعه موقت شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگارتفتان ما بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همیشه در صدد کمرنگ کردن عفاف و حجاب در جوامع اسلامی بوده و هستند چرا که آن‌ها دریافتند اگر بتوانند این مهم را در جامعه از بین ببرند براحتی می‌توانند نقشه‌های خود را عملی کنند.

وی اظهار کرد: خانواده‌ها و متولیان امر در زمینه فرهنگ و حجاب باید با فرهنگ‌سازی درست و تبیین اهمیت آن برای نسل جوان در جامعه اقدام کنند چرا که بسیاری از جوانان ما بدلیل عدم آگاهی و شناخت گرفتار دام‌های دشمن خواهند شد.

وی افزود: با نگاهی به زندگی ائمه وبزرگان می‌توان به جایگاه و ارزش واقعی عفاف و حجاب پی برد و بدرستی فهمید که حجاب یکی از مبادی‌ترین مقوله‌های اسلام در سده‌های نخستین تا کنون بوده است که بنیه‌ی و قوام اصلی خانواده بر آن استوار است.

شیبک عنوان کرد: جامعه امروز ما نیازمند تبیین درست و فرهنگ‌سازی صحیح در حوزه حجاب است چرا که دشمن با نقشه‌های رنگ و لعاب دار خود جوانان را به سمت خود می‌کشاند و باعث کمرنگ شدن ارزش‌های اسلامی می‌شوند.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه سپاه خاش و امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: رعایت حجاب به منظور حفظ شخصیت زن و جایگاه ویژه‌ای که اسلام و قرآن به آن بخشیده در جامعه و ممانعت از انحراف جوانان و توسعه فساد در جامعه ضروری است.

وی تأکید کرد: خانواده‌ها باید نگاهی ویژه به تربیت اسلامی و تبیین نقش عفاف و حجاب در زندگی جوانان داشته باشند تا دشمنان نتوانند توطئه‌های خود را عملی کنند.وی در پایان به نقش‌های سازنده زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: بانوان ما در جامعه با رعایت عفاف و حجاب بدون هیچ محدودیتی در تمام نقش‌های مدیریتی و اجتماعی فعالیت می‌کنند.

انتهای خبر/
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 453223
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *