۰
در راستای حل مشکل آب انجام شد؛

بیش از ۱۰۰ خانوار روستایی تفتانی از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند

بیش از ۱۰۰ خانوار روستایی تفتانی از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند
بیش از ۱۰۰ خانوار روستایی تفتانی از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عمر هاشمزهی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان تفتان با اشاره به مشکلات آب برای مردم شهرستان تفتان و روستا نشینان گفت: اداره آب و فاضلاب با استفاده از ظرفیت خیرین توانسته است اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی انجام دهد امید است با روند این پروژه ها بتوانیم  تمامی مشکلات در حوزه آب را رفع کنیم.

وی اظهار کرد: تامین و نصب سه عدد تانکر ۵۰۰۰ لیتری در روستای میرگند درودی نرون و آب سقایی با تانکر آبرسانی جهت رفع مشکل کم آبی مردم منطقه انجام می شود همچنین ۳۰ عدد تانکر جهت تامین آب به روستاهای دارای تنش آبی اختصاص یافت.

وی افزود: تعداد ۱۷ خانوار در بخش مرکزی،  ۳۰ خانوار در روستاهای پشتک بادامی، ۷۰ خانوار در روستای سیاکسور بخش نازیل شهرستان تفتان از نعمت آب برخوردار شدند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان تفتان تصریح کرد: شروع عملیات اجرایی دوباب مخزن بتنی ۵۰۰ مترمکعب روستای اسکل آباد و کهنوک با هدف اتمام عملیات پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ و تامین آب پایدار یکی دیگر از اهداف اداره آب شهرستان می باشد.

هاشم زهی به حفر چندین حلقه چاه و قرار گرفتن در مدار آبرسانی اشاره و بیان کرد: یک حلقه چاه در دهندام بخش نازیل، یک حلقه کله شهتوت، دو حلقه کوهرکوه و همچنین اتمام عملیات اجرای ۱۵۰۰ متر شبکه برق جهت تکمیل اجرای طرح آبرسانی به چاه شماره دو در گوهر کوه انجام شد.

وی افزود: ادامه روند پروژه آبرسانی نیز با تامین آب و انتقال آن به ۴۰ خانوار در روستای کوشه و ۷۰ خانوار در روستای چاه احمد ادامه خواهد داشت.

هاشمزهی با اشاره به تحقق شعار سال توسط مسؤلین و اجراسازی آن گفت: تمامی طرح های آب رسانی جهادی آبفای شهرستان در راستای جامعه عمل پوشاندن به شعار سال می باشد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 452900
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *