۰

بمناسب گرامیداشت دهه فجر انجام شد؛/ برگزاری کمیته کارگری شهرستان خاش

احمد جمشیدزهی گفت: اقشار کارگر نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند لذا برای کارگران دهه هفتاد و هشتاد با توجه به هجمه ها و نقشه های دشمن تبیین و روشنگری از اهم اقدامات اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی می باشد
بمناسب گرامیداشت دهه فجر انجام شد؛/ برگزاری کمیته کارگری شهرستان خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، با توجه به قرار گرفتن در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی احمد جمشیدزهی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برگزاری کمیته کارگری شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این کمیته با حضور مدیران، تشکل های کارگری برگزار شد اعضای کمیته مشخص  و همچنین برنامه های اجرایی نیز جمع آوری و مطرح شدند.

‌وی اظهار کرد: برنامه های اجرایی که بمناسبت دهه فجر امسال در نظر گرفته شده اند عبارتند: از تجلیل کارفرمایان وکارگران نمونه و بازنشستگان، برنامه های ورزشی، نمایشگاه های مشاغل خانگی با همکاری میراث فرهنگی و... همچنین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کلیه جامعه هدف طی این ده روز برنامه هایی مد نظر گرفته که در ایام  دهه فجر اجرایی خواهند شد.

جمشیدزهی افزود: قشر کارگر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند لذا برای روشنگری و تبیین اهداف نظام و در امان ماندن نسل جوان ما از طعمه ها و دسیسه های دشمن برنامه های ویژه ای برای قشر کارگران دهه هفتاد و هشتاد که در زمان انقلاب نبوده و آشنایی چندانی با آن دوران نداشته انجام می شود.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر تصریح کرد:  برای شکست دشمن و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همه ی اقشار و واحدهای کارگری باید در اجرای برنامه ها همکاری و همیاری لازم را داشته باشند تا دشمنان این مرز و بوم بار دیگر سنگینی شکست را  به مانند گذشته تجربه کنند.

وی درپایان هوشیاری و آگاهی رسانی به همه ی اقشار جامعه را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین که امری واجب و فوری است را لازم و از وظایف مهم مسؤلین دانست.
 
انتهای خبر/
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 452499
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *