بمناسب گرامیداشت دهه فجر انجام شد؛/ برگزاری کمیته کارگری شهرستان خاش

11 بهمن 1401 ساعت 8:30

احمد جمشیدزهی گفت: اقشار کارگر نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند لذا برای کارگران دهه هفتاد و هشتاد با توجه به هجمه ها و نقشه های دشمن تبیین و روشنگری از اهم اقدامات اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی می باشد


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، با توجه به قرار گرفتن در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی احمد جمشیدزهی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برگزاری کمیته کارگری شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این کمیته با حضور مدیران، تشکل های کارگری برگزار شد اعضای کمیته مشخص  و همچنین برنامه های اجرایی نیز جمع آوری و مطرح شدند.

‌وی اظهار کرد: برنامه های اجرایی که بمناسبت دهه فجر امسال در نظر گرفته شده اند عبارتند: از تجلیل کارفرمایان وکارگران نمونه و بازنشستگان، برنامه های ورزشی، نمایشگاه های مشاغل خانگی با همکاری میراث فرهنگی و... همچنین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کلیه جامعه هدف طی این ده روز برنامه هایی مد نظر گرفته که در ایام  دهه فجر اجرایی خواهند شد.

جمشیدزهی افزود: قشر کارگر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند لذا برای روشنگری و تبیین اهداف نظام و در امان ماندن نسل جوان ما از طعمه ها و دسیسه های دشمن برنامه های ویژه ای برای قشر کارگران دهه هفتاد و هشتاد که در زمان انقلاب نبوده و آشنایی چندانی با آن دوران نداشته انجام می شود.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر تصریح کرد:  برای شکست دشمن و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همه ی اقشار و واحدهای کارگری باید در اجرای برنامه ها همکاری و همیاری لازم را داشته باشند تا دشمنان این مرز و بوم بار دیگر سنگینی شکست را  به مانند گذشته تجربه کنند.

وی درپایان هوشیاری و آگاهی رسانی به همه ی اقشار جامعه را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین که امری واجب و فوری است را لازم و از وظایف مهم مسؤلین دانست.
 
انتهای خبر/


کد مطلب: 452499

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/452499/بمناسب-گرامیداشت-دهه-فجر-انجام-برگزاری-کمیته-کارگری-شهرستان-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir