۰
بانوی ورزشکار خاش؛

شهادت سردار سلیمانی خوی استکباری آمریکا را آشکار کرد /چهل سال جهاد در راه دفاع از اسلام و انقلاب

بارانی گفت : باید وصیت نامه شهید سلیمانی برای نسل جوان تبیین و تشریح گردد تا جوانان ما نسبت به ابعاد شخصیتی و اخلاقی حاج قاسم شناخت کافی پیداکنند.
شهادت سردار سلیمانی خوی استکباری آمریکا را آشکار کرد /چهل سال جهاد در راه دفاع از اسلام و انقلاب
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سحر بارانی از ورزشکاران موفق شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، بمناسبت نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک تفکر و یک مکتب همیشه زنده است که نه تنها فاتح مرزها بلکه فاتح قلب ها نیز بوده است. 

سحربارانی عنوان کرد: در حوادث تاریخی گذشته اگر مردم با بصیرت عمل نمیکردند هجمه ی تبلیغات رسانه ای دشمن بر فرهنگ، باورها، عقاید، ارزشها و آرمانهای مردم تاثیر گذاشته و اعتقادات مردم به نظام و انقلاب سست میشد و انقلاب های رنگینی که در کشورهای دیگر رخ داده است در ایران هم رخ میداد انقلاب اسلامی همچون درخت تندومندی با پایه های محکم است که دشمن خیال نابودی آن  را هم نمیتواند در سر بپروراند مسلما سردار شهید حاج قاسم با اقدامات فرامنطقه ای در حفظ این درخت تنومند بسیار مؤثر عمل کرده است.

بارانی افزود: مکتب مقاومت مکتبی است که برگرفته از مفاهیم و آیات الهی است و تا زمان ظهور صاحب الزمان(عج) ایستادگی در مقابل ظلم و جور از واجبات و ضروریات این مکتب می باشد.

وی وصیت نامه سردار سلیمانی را سرتاسر پیام برای جوانان خواند وافزود: باید وصیت نامه شهید سلیمانی برای نوجوانان و نسل جوان تبیین شود و با آشنایی با مکتب حاج قاسم مسلما شناخت آنها نسبت به ابعاد شخصیتی شهید بیشتر خواهد شد.

سحر بارانی گفت: شهید سلیمانی متعلق به هیچ جناحی نبود شخصیت فرا منطقه ای و فراجناحی و درعین حال دلسوزی و پایبندی به اعتقادات باعث ماندگاری تفکر این چهره ملی شد.

وی افزود: اینکه امریکا ناقض حقوق بشر بوده و هست با شهادت سردار دلها بیشتر آشکار شد و همگان چهره خبیث و خوی استکباریش را دیدند.

بارانی در پایان به معنویت، اخلاق گرایی و خداترسی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شخصیتی که با اعتقادات عمیق اسلامی و دینی بزرگ شده مسلما در برقراری رابطه و عواطف انسانی موفق عمل می کند و سردار نمونه بارز انسانی مقتدر و درعین حال با عاطفه و مهربان است.  

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 452425
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *