۰
رئیس اداره آموزش وپرورش خاش:

مردی از جنس ایثار/ سردار شناسنامه یک امت واحده بود

شهنوازگفت: شهادت بزرگترین سعادت و افتخاری است که خداوند متعال نصیب انسانهای مصلح و مخلص می کند حاج قاسم یک مکتب و یک مدرسه سراسر ایثار بود.
مردی از جنس ایثار/ سردار شناسنامه یک امت واحده بود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عبدالوهاب شهنواز خالقدادی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خاش با توجه به ویژگی های خاص اخلاقی حاج قاسم در گفت وگو با خبر نگار تفتان ما؛  گفت: سردار سلیمانی شخصیتی بی نظیر و در تراز نظام و مولفه های حکیمانه مقام معظم رهبری بود مردی از جنس ایثار، مردانگی، شجاعت، غیرت وتدبیر او شناسنامه یک جریان مهم به نام امت واحده بود از شهید سلیمانی میتوان به عنوان یک ملت سرافراز و یک ایرانی غیور تمام عیار نام برد.

شهنواز افزود: شهادت بزرگترین افتخاری است که خداوند متعال نصیب انسانهای مصلح و مخلص می کند رمز شهادت سردار سلیمانی اخلاص، سرباز واقعی نظام، انقلاب و رهبری است.
خداوند متعال شهادت او را شهادت بزرگی قرار داد. حاج قاسم یک مکتب، یک جریان فراگیر و پویا برای مقاومت و یک مدرسه سراسر ایثار و فداکاری بود.
سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرارعالم در راه خدا از شهید سلیمانی چهره ای تأثیر گذار و بین المللی در محور مقاومت ساخت که پس از شهادت وی تمام مجاهدات این مکتب به ادامه دادن راه این شهید والامقام فخر و مباهات میکنند.

مدیریت آموزش و پرورش خاش بیان کرد: در وصیت نامه سردار سلیمانی اعتقاد به امامین، انقلاب و تبعیت از رهبر جامعه اسلامی به عنوان مقتدای عظیم شأن، رعایت مبانی و اصول انقلاب، مقابله  و مبارزه با فساد و تجملات دنیوی، احترام به مردم خدمتگزار واقعی مردم بودن، توسعه گر ارزشهای اسلامی و انسانی را میتوان برشمرد.

شهنواز خالقدادی ایمان و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و امامین انقلاب، تدبیر و درایت در میدان سیاسی و اجتماعی را از خصایص ویژه حاج قاسم برشمرد و افزود: پرچم دار نهضت آزادی و فرمانده واقعی میدان رزم بود انقلابی و عملگرا شیفته خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهمترین مؤلفه هایی هست که از سردارشهید سلیمانی قهرمانی ملی و جهانی ساخت.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 452420
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *