۰
به مناسبت هفته فراجا انجام شد؛

دیدار کارکنان انتظامی شهرستان خاش با امام جمعه خاش

به مناسبت هفته فراجا با حضور فرمانده انتظامی شهرستان خاش، مسئول عقیدتی سیاسی، جمعی از معاونین و فرمانده کلانتری‌های شهرستان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
دیدار کارکنان انتظامی شهرستان خاش با امام جمعه خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان با گرامیداشت هفته انتظامیبیان کرد: مهمترین و با ارزش‌ترین نیازهای هر جامعه انسانی در زندگی فردی و اجتماع استفاده و بهره‌مندی از عنصر آرامش و امنیت بوده است.
امام جمعه خاش با بیان اینکه شهری که درآن امنیت نباشد خیری در آن نیست افزود: یکی از مهمترین دلایل تشکیل حکومت، برقراری امنیت در جامعه بوده است، از دشمن انتظار دوستی نمی رود این وظیفه نیروهای داخلی است که باید هوشیار باشند و راه نفوذ و تسلط شوم دشمن را برای خود ببندند تا اینکه گرفتار نا امنی نشوند. 

حجت الاسلام دهقان با بیان اینکه امنیت ما به برکت فراجا، سپاه و بسیج وارتش برقرار است عنوان کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی با ایمان و تقوا و با تبعیت و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به توفیقات خوبی دست یافته اند، امروز به برکت نیرو‌های مسلح در اقصی نقاط کشور امنیت کامل برقرار است.

حبیب رازدار فرمانده انتظامی شهرستان خاش نیز در این دیدار گفت: فرماندهی انتظامی همواره درجهت تحقق رهنمودهای رهبری و خدمت به مردم تلاش خواهد کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان خاش متذکر شد: ما باید در مسائل فرهنگی، اخلاقی و امنیتی از ائمه جمعه شهرستان استفاده کنیم، زیرا آنها پدران معنوی و الگوی ما هستند.
انتهای خبر/
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 453323
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *