۰
رئیس مرکز بهداشت خاش:

ارتقای خدمات سلامت باهدف جلب رضایت مردم در اولویت قرار دارد

رئیس مرکز بهداشت خاش، در جلسه ارزیابی عملکرد سالانه مرکز خدمات جامع سلامت اسلام‌آباد گرنچین، با تأکید بر اهمیت ارتقای خدمات سلامت و جلب رضایت مردم، از بررسی دقیق عملکرد مراکز تابعه و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن‌ها خبر داد.
ارتقای خدمات سلامت باهدف جلب رضایت مردم در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما،به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خاش رضا بهرنگی، رئیس مرکز بهداشت خاش در جلسه فنی و ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ مرکز خدمات جامع سلامت اسلام‌آباد گرنچین که با حضور پزشک، کارشناسان و بهورزان این مرکز برگزار شد،اظهار کرد:ما به‌عنوان مجموعه مدیریتی وظیفه داریم عملکرد سالانه مراکز تابعه را به‌دقت و بر اساس شاخص‌ها و برنامه‌های مصوب وزارت بهداشت بررسی کنیم، این ارزیابی‌ها تنها محدود به اعداد و ارقام نیست، بلکه به‌منظور شناسایی نقاط قوت، بررسی چالش‌ها و یافتن راهکارهای بهبود انجام می‌شود.

بهرنگی با اشاره به موقعیت خاص مرکز اسلام‌آباد گرنچین گفت: این مرکز به دلیل شرایط جغرافیایی و پراکندگی جمعیت با چالش‌هایی مانند کمبود نیروی انسانی و محدودیت‌های تجهیزاتی مواجه است، بااین‌حال، عملکرد همکاران ما به‌ویژه بهورزان، در بسیاری از شاخص‌ها قابل‌تقدیر بوده است.

وی افزود: در حوزه مراقبت‌های اولیه سلامت، پوشش واکسیناسیون، غربالگری بیماری‌های غیرواگیر، مراقبت مادران باردار و سلامت روان، پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است، بااین‌وجود، در زمینه‌هایی مانند پیگیری بیماران مزمن، آموزش‌های جامعه‌محور و مستندسازی، نیازمند بهبود هستیم.

بهرنگی با تأکید بر ارتقای مستمر خدمات خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت مراقبت‌ها نیازمند کار تیمی، تعامل سازنده و آموزش مستمر کارکنان است. در این راستا، دوره‌های آموزشی هدفمند برای بهورزان و کارشناسان برگزار خواهد شد.

وی در پایان از تلاش‌های همکاران مرکز اسلام‌آباد گرنچین قدردانی کرد و گفت: مرکز بهداشت خاش متعهد به حمایت از مراکز روستایی است و هدف نهایی ما ارتقای سطح سلامت مردم و دستیابی به شاخص‌های بهداشتی مطلوب در منطقه است. 

انتهای خبر/
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۴ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 454949
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *