رئیس مرکز بهداشت خاش:

ارتقای خدمات سلامت باهدف جلب رضایت مردم در اولویت قرار دارد

13 ارديبهشت 1404 ساعت 15:55

رئیس مرکز بهداشت خاش، در جلسه ارزیابی عملکرد سالانه مرکز خدمات جامع سلامت اسلام‌آباد گرنچین، با تأکید بر اهمیت ارتقای خدمات سلامت و جلب رضایت مردم، از بررسی دقیق عملکرد مراکز تابعه و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن‌ها خبر داد.



به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما،به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خاش رضا بهرنگی، رئیس مرکز بهداشت خاش در جلسه فنی و ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ مرکز خدمات جامع سلامت اسلام‌آباد گرنچین که با حضور پزشک، کارشناسان و بهورزان این مرکز برگزار شد،اظهار کرد:ما به‌عنوان مجموعه مدیریتی وظیفه داریم عملکرد سالانه مراکز تابعه را به‌دقت و بر اساس شاخص‌ها و برنامه‌های مصوب وزارت بهداشت بررسی کنیم، این ارزیابی‌ها تنها محدود به اعداد و ارقام نیست، بلکه به‌منظور شناسایی نقاط قوت، بررسی چالش‌ها و یافتن راهکارهای بهبود انجام می‌شود.

بهرنگی با اشاره به موقعیت خاص مرکز اسلام‌آباد گرنچین گفت: این مرکز به دلیل شرایط جغرافیایی و پراکندگی جمعیت با چالش‌هایی مانند کمبود نیروی انسانی و محدودیت‌های تجهیزاتی مواجه است، بااین‌حال، عملکرد همکاران ما به‌ویژه بهورزان، در بسیاری از شاخص‌ها قابل‌تقدیر بوده است.

وی افزود: در حوزه مراقبت‌های اولیه سلامت، پوشش واکسیناسیون، غربالگری بیماری‌های غیرواگیر، مراقبت مادران باردار و سلامت روان، پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است، بااین‌وجود، در زمینه‌هایی مانند پیگیری بیماران مزمن، آموزش‌های جامعه‌محور و مستندسازی، نیازمند بهبود هستیم.

بهرنگی با تأکید بر ارتقای مستمر خدمات خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت مراقبت‌ها نیازمند کار تیمی، تعامل سازنده و آموزش مستمر کارکنان است. در این راستا، دوره‌های آموزشی هدفمند برای بهورزان و کارشناسان برگزار خواهد شد.

وی در پایان از تلاش‌های همکاران مرکز اسلام‌آباد گرنچین قدردانی کرد و گفت: مرکز بهداشت خاش متعهد به حمایت از مراکز روستایی است و هدف نهایی ما ارتقای سطح سلامت مردم و دستیابی به شاخص‌های بهداشتی مطلوب در منطقه است. 

انتهای خبر/


کد مطلب: 454949

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454949/ارتقای-خدمات-سلامت-باهدف-جلب-رضایت-مردم-اولویت-قرار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir