۰

ادعای عجیب بیرانوند: منصوریان را من به نفت آوردم!

نوع روایت کردن بیرانوند و اغراق‌های جالبش در بعضی از بخش‌های گفت‌وگو عجیب و غریب به نظر می‌رسد
ادعای عجیب بیرانوند: منصوریان را من به نفت آوردم!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، علیرضا بیرانوند مصاحبه‌ای با سایت ورزش‌سه انجام داده که حرف‌های عجیب و غریبی در دل آن پیدا می‌شود. البته موضوع اصلی این گفت‌وگو به شرایط سخت نفتی‌ها بعد از درگذشت مربی بدنساز این تیم و همچنین بی‌پولی‌های باشگاه برمی‌گردد که در جای خودش مساله جدی و قابل تاملی است. اما نوع روایت کردن بیرانوند و اغراق‌های جالبش در بعضی از بخش‌های گفت‌وگو عجیب و غریب به نظر می‌رسد.
دروازه‌بان نفت می‌گوید: «رویم نمی‌شود در چشمان علیرضا منصوریان نگاه کنم. من یکی از کسانی بودم که منصوریان را برای سرمربیگری به نفت آوردم و به او گفتم که اینجا پول زیاد است و همه چیز روی حساب و کتاب است! چند روز پیش آقای منصوریان به من گفت علیرضا چند بار به من گفتی اینجا پول دارد پس چه شد؟!»
او در جای دیگری از مصاحبه می‌گوید: «شنیده‌ام که یکی از بازیکنان باتجربه تیم چند شب پیش با علی منصوریان تماس گرفته و به او گفته پشت و کتفش به خاطر مشکلات مالی درد می‌کند! آقای منصوریان تنها پشت تلفن گریه کرده است. آقای دارستانی را به‌خاطر مشکلات مالی از دست دادیم و از این موضوع ناراحت هستیم. حالا اجازه ندهیم که جوان‌های دیگرمان با مشکلات اینچنینی مواجه شوند.» اینکه نفتی‌ها درگذشت مرحوم دارستانی را به بی‌پولی ربط می‌دهند به اندازه کافی سوال‌برانگیز هست. حالا بیرانوند یک حقیقت دیگر را هم به آن اضافه کرده است؛ اینکه بی‌پولی باعث می‌شود پشت و کتفِ آدم درد بگیرد!
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 428156
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *