۰

بیرانوند: نفت پول ندهد نمی مانم!

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت:الان در دوراهی عجیبی هستم. نفت می خواهد به ترکیه برود و پرسپولیس هم اردویش به زودی آغاز خواهد شد
بیرانوند: نفت پول ندهد نمی مانم!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، علیرضا بیرانوند هنوز نه پرسپولیسی شده و نه نفتی مانده. حتی خودش هم نمی‌داند که نیم فصل دوم بازیکن کدام تیم است. او در مورد آخرین شرایطش گفت:«به خدا من اهل بازارگرمی نیستم اگر بودم به خاطر پرسپولیس بی خیال یک میلیارد و چهارصد میلیون نفت نمی شدم تا با 200 میلیون پرسپولیسی شوم.هیچ اطلاعی از وضعیتم ندارم ولی تا روشن شدن تکلیفم نه در تمرین نفت حاضر می شوم و نه در اردوی ترکیه حاضر خواهم شد.حالا که قرار است در نفت بمانم و قراردادم را ثبت کرده اند؛ باید 50% درصد از قراردادم را بدهند. همه بازیکنان نزدیک به 40%پولشان را گرفته اند ولی من تنها 15% دریافتی داشته ام. مسئولان باشگاه نفت زرنگی کرده اند. حالا هم باید پول من را بدهند. پولم را بدهند مشکلی برای ماندن ندارم.
دروازبان تیم ملی ایران در ادامه به ماندنش در دوراهی اشاره کرد و گفت: الان در دوراهی عجیبی هستم. نفت می خواهد به ترکیه برود و پرسپولیس هم اردویش به زودی آغاز خواهد شد و من نمی دانم باید چه کار کنم. متاسفانه بندی که بازیکن در صورت نگرفتن 50% از قراردادش تا نیم فصل می‌توانست از تیمش جدا شود؛ برداشته شده است و کاری نمی توانم بکنم.
او درباره ملاقاتش با منصوریان گفت: دو روز است که هر چه تماس می گیرم علی آقا جواب نمی دهد و نتوانستم با او صحبت کنم. در شرایط بسیار بدی به سر می برم.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 423864
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *