۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان :

ظرفیت‌ تعاونی‌ها برای رونق گردشگری تفتان بکارگیری شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای بهبود شرایط اشتغال و معیشت مردم تفتان و رونق گردشگری، تشکیل و توسعه شرکت‌های تعاونی گردشگری در این منطقه موضوعی اجتناب ناپذیر است.
ظرفیت‌ تعاونی‌ها برای رونق گردشگری تفتان بکارگیری شود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، خلیل احمد سلامی روز جمعه در سفر به تفتان و دیدار با فرماندار این شهرستان، بیان کرد : رویکرد تشکیل و توسعه شرکت های تعاونی، تناسب فعالیت تعاونی با مزیت و قابلیت‌های منطقه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: شهرستان تفتان بدلیل آب و هوای مناسب، طبیعت بکر و فرصت های سرمایه‌گذاری که در حوزه های گردشگری، کشاورزی و معادن دارد، یکی از نقاط مهم استان برای اجرای برنامه های توسعه‌ای و اقتصادی با اولویت اقتصاد تعاونی به شمار می‌رود.

این مقام مسئول افزود: با تشکیل شرکت‌های تعاونی گردشگری و روستا تعاون ها، توسعه کارآفرینی در تفتان رقم می‌خورد و مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از افراد متقاضی تشکیل تعاونی حمایت می‌کند.

وی عملکرد دستگاه‌های اجرایی تفتان در ثبت اطلاعات سامانه رصد اشتغال را نسبتا خوب عنوان کرد و اذعان کرد: با توجه به فرصت باقی‌مانده تا پایان سال، همه ارکان اجرایی شهرستان در تعامل با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با نظارت فرمانداری تفتان، نسبت به تحقق کامل تعهد اشتغال این شهرستان کمک کنند.

سلامی اظهار کرد: عدم استقرار شعب برخی بانک ها در تفتان باعث جذب نشدن اعتبارات مشاغل خانگی شده است که در این خصوص چاره‌اندیشی خواهد شد.

انتهای خبر/
 
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 453453
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *