۰
فرماندار خاش:

۱۳ آبان روزی برای اعلام انزجار از اسرائیل است

فرماندار شهرستان خاش گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای اعلام انزجار به نسل‌کشی در غزه توسط رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است
۱۳ آبان روزی برای اعلام انزجار از اسرائیل است
صاحب گل صالحی در گفتگو با تفتان ما با بیان اینکه ۱۳ آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، عنان کرد: چنین روزی زادروز انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول است که امام راحل آن را انقلاب دوم نامیدند.

فرماندارخاش اظهار کرد: ۱۳ آبان روزی پر افتخار در تاریخ ایران اسلامی در جدال با ظلم و استکبارستیزی است روز استواری ملت در مقابل ترفند استکبار جهانی بوده و جوانان انقلابی این سرزمین راهی را که گذشتگان ولایت‌مدار در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کردند را با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه خروشان خویش قرار خواهند داد.


صالحی افزود: ۱۳ آبان که امام راحل آن را انقلاب دوم نامیدند تکلیف سنگینی بر دوش اقشار مختلف مردم گذاشته و بر همگان واجب است که با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان وظیفه همگان در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، تأکید کرد: در چنین روزی با مشت‌های کوبنده شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر خواهیم داد و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اعلام خواهیم کرد.

انتهای خبر/
 
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 453424
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *