۰
سرپرست سازمان تبلیغات تفتان:

ننگ بر اعرابی که مسیر خاکی برای اسرائیل باز کردند

سرپرست سازمان تبلیغات تفتان گفت: ننگ بر جامعه مسلمانانی که فقط اسم اسلام را یدک می‌کشند تحریم رژیم منحوس را شکسته و مسیر خاکی برایشان باز کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، دررابطه‌با روز جمهوری اسلامی بیان کرد: متأسفانه در زمان حکومت شاهنشاهی پهلوی این‌قدر تبعیض و فاصله طبقاتی بین آحاد مردم و جامعه نمایان و روشن بود که قشر متوسط به پایین در فقر مطلق به سر می‌بردند و این دموکراسی را تنها راه نجات خود می‌دانستند.
 سرپرست سازمان تبلیغات تفتان دررابطه‌با راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: ننگ بر جامعه مسلمانی که فقط به اسم فقط اسلام را یدک می‌کشند و تحریم مسیر آبی که شیرمردان یمن بر روی رژیم منحوس صهیونیستی را شکسته و مسیر خاکی برای این رژیم باز کردن، جامعه مؤمن و انقلابی ایران اسلامی این ننگ را تحمل نخواهند کرد و تمام فریادشان را بر سر اسرائیل خونخوار و شیطان بزرگ خواهند کشید.

وی درباره وظیفه مسلمانان در قبال غزه خاطرنشان کرد: به فرموده مولی متقیان حضرت علی علیه‌السلام که در زمان ایشان خبری بر هتک حرمت به زنان یهودی آن‌هم فقط طلا و زیورآلاتشان را برده بودن، حضرت به‌شدت خشمگین شدن و فرمودند اگر جامعه مسلمین از این درد بمیرد رواست، الان به زنان مسلمان، زن حامله جسارت شده، بعد این جنایت به فجیع‌ترین شیوه ممکن آنها را به شهادت رساندند، مسلمان نیست اگر از این درد شب‌خواب راحت داشته باشند و اعلام برائت و انزجار خودشان را از کشورهای حامی این رژیم ملعون اعلام نکنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: جامعه ما اسلامی هست، این شب‌ها در پناه قرآن بهار زمین بهار قرآن خودشان را بیمه، و سرنوشت یکسانشان را تضمین می‌کنند، و چه ضمانتی بهتر از قرآن.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری بیان کرد: به فرموده قرآن جامعه یهود لعین هستند، و جامعه و دولتی که با این قوم لعین مراوده و دادوستد داشته باشد و آبرو و عزت خودشان را به درهم و دینار و دلار اینها فروختند ونانی از اینها خوردن کاملاً خنثی شده و غیرت عرب خود را فروختند و اصلاً برایشان مهم نیست چه بلا و مصیبتی بر سر مسلمان فلسطین و غزه می‌آید

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 453931
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *