۰
امام جمعه خاش:

حمله به بیماران و کادر درمانی بیمارستان غزه، جنایت جنگی است

امام جمعه خاش گفت: حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیماران، کادر درمانی و خانواده‌ها در بیمارستان غزه به شدت محکوم و این حادثه هولناک در حقیقت جنایت جنگی است.
حمله به بیماران و کادر درمانی بیمارستان غزه، جنایت جنگی است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،حجت الاسلام  والمسلمین غلامرضا دهقان روز چهارشنبه در اجتماع مردم خاش بیان کرد: رژیم جعلی اسرائیل با حمله به زنان، کودکان و بیمارستان غزه، نهایت وحشی گری و ددمنشی و خوی حیوان صفتی و درندگی خود را به نمایش گذاشته و جای تأسف دارد که سازمان ملل متحد و نهادهای بشری و سران برخی از کشور در قبال جنایتکاران صهیونیستی سکوت کرده‌اند.


وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری روز گذشته با محکوم کردن حمله به مظلومان غزه و بمباران این منطقه را به شدت محکوم و خواهان پایان دادن حملات موشکی به غزه شدند، اظهارکرد: همه سران کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همدلی به یاری گروه‌های مقاومت بیایند و از مظلومان غزه و فلسطین دفاع کنند.


امام جمعه خاش تصریح  کرد: هر آنچه در غزه و سرزمین فلسطین اتفاق افتاده، جنایت جنگی بوده که اسرائیلیان جنایتکار با ددمنشی افراد بیگناه و مردم بی دفاع را مورد هدف قرار داده و می‌دهند.


وی افزود: آمریکا و کشورهای غربی با تمام قوا و توان حامی رژیم غاصب صهیونیستی هستند و در روزهای اخیر از جنایت‌های اسرائیل حمایت کرده‌اند،بنابراین تمام مردم دنیا و ملت‌های آزاده و مسلمانان باید به فکر مظلومان فلسطین و غزه باشند.


به دنبال جنایت‌های هولناک رژیم غاصب صهیونیستی و حمله به بیمارستان غزه تجمع خودجوش و حمایتی مردم شهرستان خاش از مظلومان غزه و فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در دبیرستان نمونه خاتم الانبیا این شهرستان برپا شد.


در این تجمع باشکوه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان، دانشگاهیان، کسبه و بازاریان، هنرمندان، ورزشکاران، کارکنان ادارات و نهادها، بسیجیان و اقشار مختلف جامعه حضوری پرشور داشتند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 453359
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *