۰
همزمان با سراسر کشور؛

مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان خاش باشکوه برگزار شد

همزمان با سراسر کشور و شهرهای سیستان و بلوچستان مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش برگزار شد.
مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان خاش باشکوه برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، همزمان با سراسر کشور و شهرهای سیستان و بلوچستان مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها و بسیجیان، اصناف و بازاریان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران، اعضای شورای اسلامی و شهردار و کارکنان شهرداری و معتمدان و ریش سفیدان در شهرستان خاش برگزار شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی خاش بیان کرد: یوم الله ۱۳ آبان، روز تنفر و انزجار ملت بزرگ ایران از سران ظالم و متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی بوده و امروز مردم خاش همزمان با سراسر کشور ندای الله و اکبر و مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند.

امام جمعه خاش اظهار کرد: نابودی رژیم غاصب، جعلی و کودک کش اسرائیل آرمان بزرگ ملت ایران بوده و ان شاءالله وعده پروردگار متعال محقق خواهد شد و شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار خواهیم بود.


مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز در این مراسم بیان کرد: مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ در این منطقه و ایران اسلامی حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه و تمام ملل تحت ظلم و جنایت بوده و مقتدرانه و شجاعانه مقابل سران ظالم و ستمگر استکباری و صهیونیستی می ایستد و امروز جبهه مقاومت در سراسر جهان شکل گرفته و ان شاءالله شاهد نابودی ظالمان خواهیم بود.


وی ادامه داد: کودک کشی و جنایت و حمله به مردم بی دفاع غزه و فلسطین هنر نیست، بلکه این موضوع از ضعف جانیان صهیونیستی حکایت دارد، زیرا توان مقابله و رودرو شدن با مجاهدان اسلام را ندارند، بنابراین از همه مجاهدین امت اسلامی می خواهیم ملت مظلوم و تحت ظلم فلسطین و غزه را تنها نگذارند و در صحنه جهاد حق بر علیه باطل به میدان بیایند.


مولوی شهنوازی افزود: جمعیت مسلمانان در شرایط کنونی انبوه بوده، بنابراین ضرورت دارد امت اسلامی یکپارچه، متحد و منسجم برای نابودی اسرائیل غاصب بسیج شوند.
انتهای خبر/
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 453423
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *