۰

پبیانیه دعوت به راهپیمایی۲۲ بهمن فرماندار خاش

فرماندار خاش به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه دعوت به راهپیمایی صادر کرد.
پبیانیه دعوت به راهپیمایی۲۲ بهمن فرماندار خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی فرماندار شهرستان خاش طی پیامی ضمن تبریک یوم الله دهه فجر و سالروز پیروزی و بهار عزت و آزادی انقلاب اسلامی، آحاد مردم شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.


 متن این پیام بدین شرح است؛

«جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا»

۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، یادآور وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری ملتی است که استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند.

اکنون به شکرانه‌ی شکوه و عظمت انقلاب اسلامی که چهل و پنج ساله شده است، اقشار مختلف جامعه بار دیگر مشارکت گسترده‌ی خود را در قالب صفوف بهم پیوسته در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن در سراسر کشور به منصه‌ی ظهور می رساند تا حماسه‌ای جدید در تاریخ سراسر عزت این مرز و بوم به ثبت برسد.

۲۲ بهمن، فرصتی تاریخی برای پاسخ قاطع مجدد به دشمنان و خلق حماسه تماشایی ایرانیان به آرمان‌های بلند انقلاب و تداوم راه امام و شهیدان است و تردیدی نیست که در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب ، اقشار مختلف مردم شهرستان خاش همگام با سایر آحاد جامعه با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با تضمین عزت و عظمت ایران و ایرانی آمال و آرزوهای استکبار و صهیونیسم جهانی را باطل می‌سازند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و اعلام تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و امام عظیم الشان و میثاق با رهبر فرزانه و حکیم نظام اسلامی ،از تمامی مردم ولایی ، بصیر ، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان خاش دعوت مینمایم که همچون همیشه ، با شرکت گسترده در دو رویداد مهم و ملی یعنی حضور در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن و مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، اتحاد و همبستگی و پایبندی به این نظام الهی خود را به نمایش بگذارند و برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار این خطه ثبت نمایند.

"عزت مسلمین مستدام"

*صالحی _ فرماندار شهرستان خاش*


انتهای خبر/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 453757
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *