۰
پیگیری ها نتیجه داد؛

نصب تابلوی ویژه‌ی پارک خودروی معلولان در معابر سطح شهر خاش

نصب تابلوی ویژه‌ی پارک خودروی معلولان در معابر سطح شهر خاش جهت رفاه حال شهروندان مشمول، توسط مجموعه‌ی شهرداری صورت گرفت.
نصب تابلوی ویژه‌ی پارک خودروی معلولان در معابر سطح شهر خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،باتوجه به مطالبه و پیگیری‌های تعدادی از معلولان جسمی ـ حرکتی در شهرستان خاش و توجه ویژه‌ی شورای شهر و شهردار خاش به این موضوع، امروز ۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در چندین مکان (بیمارستان امام، چهارراه سراوان، داروخانه جالینوس، داروخانه ۱۵خرداد، ۵طبقه و بانک ملی) تابلوی پارک معلولان نصب شد.

اسحاق جمالزهی رئیس شورای شهر خاش، تحقق شعار برابرسازی فرصت‌های شغلی و آموزشی،  به‌صورت یکسان برای همه‌ی افراد دارای معلولیت و مناسب‌سازی محیط شهر را یکی از اهداف مهم موردنظر شورای شهر، اعلام کرد

ملک‌اعظم محمودزهی نایب‌رئیس شورای شهر خاش، توجه ویژه به بحث افراد دارای معلولیت را یادآور شد و بیان کرد:در نظر گرفتن چالش‌های این افراد و توجه به آن، فرصت توانمندسازی افراد دارای معلولیت را فراهم کرده و موجب زمینه‌سازی مشارکت اجتماعی آنان خواهد شد.

مهدی شهنوازی شهردار خاش نیز با اشاره به مناسب‌سازی معابر و بوستان‌های شهر جهت رفاه حال معلولان و قشر کم‌توان جسمی و حرکتی، اظهارکرد: به منظور فرهنگ‌سازی و رعایت حقوق این قشر گرانقدر، فضاهای اختصاصی برای معلولان در بوستان‌ها و پارک‌های خاش پیش‌بینی شده و تابلوهای ویژه این شهروندان عزیز، نیز نصب خواهد شد.

مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهر خاش با اشاره به اینکه این تابلوها به منظور دسترسی آسان‌تر معلولان به فضاهای پارک خودرو در معابر سطح شهر نصب می‌شود؛ تصریح کرد: تنها خودروهای معلولان مجاز به پارک در این مکان‌ها هستند. چنانچه خودرویی که فاقد پلاک ویژه معلولان است در این قسمت‌ها توقف کند، علاوه بر ‌این‌که مشمول جریمه شده، با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی از رانندگان خواست تا در محل‌ پارک ویژه خودروی معلولان که با تابلو به خوبی قابل شناسائی است توقف نکنند تا این دسته از شهروندان به جهت پارک خودروی خود دچار مشکل نشوند.


انتهای خبر/
يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب: 453411
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *