۰
فرمانده سپاه خاش:

۱۱۰ عنوان برنامه ویژه دفاع مقدس در خاش اجرا می‌شود

فرمانده سپاه خاش گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس حدود ۱۱۰ عنوان برنامه با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه شهرستان در این منطقه به اجرا در می‌آید.
۱۱۰ عنوان برنامه ویژه دفاع مقدس در خاش اجرا می‌شود
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما   احمد مالدار  در نشست خبری  به مناسبت  گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:حدود ۱۱۰ عنوان برنامه با همکاری حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه شهرستان در این منطقه اجرا می شود.

فرمانده سپاه خاش تصریح کرذ: در این ایام ۲۸ برنامه شاخص، ۵۱ برنامه ستاره دار، ۱۷ برنامه الزامی و ۱۴ برنامه اختیاری خواهیم داشت که با همکاری تمام صنوف و اقشار و رده های بسیج اجرا می شوند.

مالدار اذعان کرد: در روزهای گذشته نیز با اجرای ۱۸ برنامه به استقبال پاسداشت هفته دفاع مقدس رفته ایم و نیز ۶۷ عنوان برنامه شامل ۱۷ برنامه شاخص و ۲۹ برنامه ستاره دار و ۱۰ برنامه الزامی و ۱۰ برنامه اختیاری را با همکاری دیگر ارگان‌ها پیش بینی کرده ایم.


مالدار ادامه داد: بازسازی عملیات غرور آفرین کربلای ۵ و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و این عملیات را در خاش داریم.

این مقام مسئول عنوان کرد:: همایش پیاده روی خانوادگی، نواختن زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس، اجرای برنامه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهداء و دیدار با خانواده های معظم شاهد، جانبازان و ایثارگران، برپایی غرفه‌های نمایشگاهی، دیدار با پیشکسوتان جنگ هشت ساله و دیدار باامامان جمعه و دخیل کردن تمام اقشار بسیج و سپاه با شعار مامتحدیم را در پاسداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با هفته وحدت و بازگشایی مدارس داریم.

وی افزود: توانمندی‌های سیستان و بلوچستان در هفته دفاع مقدس و هفته وحدت به دنیا نشان داده خواهد شد و تاکنون نیز با همراهی اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ استان بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی شده که شاخص ترین نمونه آن نمایش وحدت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان در دیدار با رهبری در ۲۰ شهریور امسال بود.

سردار مالدار عنوان کرد: تقارن هفته وحدت و دفاع مقدس نوید دهنده تقویت همبستگی و همدلی در سیستان و بلوچستان بوده، زیرا این استان کانون مهم و شاخص وحدت اقوام و مذاهب در کشور به شمار می رود و تاکنون مردم این منطقه همگام با سایر اقشار ملت بصیر و انقلابی ایران با شرکت در انتخابات و راهپیمایی‌های مختلف در سربلندی این نظام نقش آفرینی داشته اند و هم اینک در جنگ ترکیبی و شناختی و اقتصادی زیر فشارهای ظالمانه و تحریم های دشمنان از ارزش‌های والای انسانی و انقلابی و اسلامی صیانت می کنند

انتهای خبر/

 
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 453255
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *