۰
جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه خاش

از صدر اسلام تاکنون حضور شهدا همواره روشنایی بخش مسیر ما بوده‌اند و هستند

فرمانده سپاه سلمان گفت: مؤمن مؤمن واقعی نیست مگر سه خصلت در وجودش نهادینه باشد سنتی از پروردگارش، سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش که سنت پرودگار پوشاندن عیوب و سنت پیامبر مهربانی و مداراکردن با مردم و سنت امام صبر و استقامت است.
از صدر اسلام تاکنون حضور شهدا همواره روشنایی بخش مسیر ما بوده‌اند و هستند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، امروز سه شنبه نهم خردادماه جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان خاش با حضورفرمانده سپاه سلمان ، سرهنگ علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستان و علما، معتمدین، متنفذین و مدیران و اقشار مردم در محل سپاه شهرستان خاش برگزا ر شد.

فرمانده سپاه سلمان  افزود: امام خمینی(ره) با باور‌های ویژه‌ای که نسبت به مردم داشت گام به گام نهضت خود را علی رغم تمام مشکلاتی که داشت پیش برد تا جایی که رژیم ظالم آن عصر تصمیم به تبعید معمار انقلاب گرفت.

وی اظهار کرد: همراهی و همگامی مردم با‌ایمان به خدا بود که باعث پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ شد مردم هزینه‌های سنگینی پرداختند و امام به عنوان سکان دار این نظام و انقلاب نیز هزینه‌های سنگینی متحمل شدند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب و شکست دشمنان بیان کرد: دشمنان با دیدن پیروزی مردم و انقلاب تصمیم به تحمیل کردن جنگ هشت ساله گرفته و از هیچ تحریم و نیرنگی نسبت به این مردم و انقلاب دریغ نکردند.

وی تصریح کرد: با گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب هنوز هم دشمنان دست از نقشه‌ها و توطئه‌ها علیه انقلاب برنداشته‌اند لذا مردم ما با وحدت و بصیرت همواره نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

سردار احمد شفاهی صبر، ‌ایمان، و استقامت را عوامل مهم پیروزی مردم در برابر دشمنان دانست و گفت: با انتخاب دولتی مردمی و انقلابی در سال ۱۴۰۰ مردم نشان دادند خواستار دولتی مردمی و انقلابی هستند و نقشه‌های دشمنان در سال ۱۴۰۱ نیز نشان دهنده ترس دشمنان از همیاری و وحدت دولت و مردم بود چرا که دشمن پی به انتخاب درست مردم برده و تلاش برای فتنه و نقشه‌های جدیدی داشتند.

وی با اشاره به شعار سال مهار تورم ورشد تولید گفت: باید از این فرصت در رفع مشکلات و استفاده از پتانسیل‌ها بهره برد و دشمنان بدانند این مسیر و این حرکت ارزشمند انقلاب همچنان با وحدت و اقتدار پیش خواهد رفت.

فرمانده سپاه سلمان گفت: همه‌ی مردم متعلق به این انقلاب و نظام هستند و در طول تاریخ دشمنان لحظه‌ای از آسیب زدن به این مردم و انقلاب غفلت نکردند لذا مردم باید با اگاهی و شناخت از جنگ روانی که دشمن طراحی کرده است خود را نجات دهند تا دشمن هرگز طعم پیروزی را احساس نکند.

وی در پایان با اشاره به تودیع و معارفه سرهنگ ثمره حسینی گفت: سرهنگ ثمره در طول چهار سال خدمت در شهرستان سربازی مجاهد و دلسوز بودند که زحمات و اقدامات سازنده‌ایشان همواره در خاطر مردم شهرستان خواهد ماند.



انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 453024
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *