۰
به مناسبت هفته سلامت انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نظام سلامت در خاش

نمایشگاه دستاوردهای نظام سلامت با شعار«جوانی جمعیت و سالمندی سالم» به دستان فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان افتتاح گردید.
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نظام سلامت در خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان مابه نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خاش و تفتان؛به مناسبت هفته سلامت نمایشگاه دستاوردهای نظام سلامت در خاش با حضور صاحب گل صالحی فرماندار ،محمود کردی مدیر شبکه بهداشت ودرمان،حمید آذریان رئیس مرکز بهداشت ،مسئولین واحد های ستادی و اعضا کار گروه سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی(ره) افتتاح گردید.

نمایشگاه دستاوردهای نظام سلامت در هفته سلامت با شعارجوانی جمعیت و سالمندی سالم به دستان  صالحی فرماندار  و  کردی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان افتتاح گردید.

فرماندار خاش ضمن بازدید از این نمایشگاه گفت:دسترسی به سلامتی وارتقای سطح سلامت جامعه را در گرو تلاش همه جانبه حوزه سلامت دانست وبر نقش اساسی وکلیدی بهداشت ودرمان بعنوان متولی سلامت جامعه تاکید نمود.
کردی مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز بیان کرد:نمایشگاه دستاوردهای طرح تحول سلامت با معرفی برنامه ها و ایستگاه سلامت با محوریت سلامت بر پیشگیری و آشناسازی عموم مردم با سرفصل های بهداشتی و سلامت در شهرستان خاش می باشد.
کردی برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت را به عنوان یکی از برنامه های پیوستی هفته سلامت دانست که دستاورد های مملوس حوزه بهداشت به سمع و نظر بازدید کنندگان برساند.
 کردی افزود: این نمایشگاه با تدوین و اجرای برنامه و طرح های مختلف اعم از ارائه خدمات بهداشتی از جمله مشاوره تغذیه،مشاوره باروری و خانواده ،سلامت روان،تست قندخون و فشارخون و واکسیناسیون کرونا می باشد.


هفته سلامت سال ۱۴۰۲ از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه با شعار «سلامتی برای همه با پزشکی خانواده» برگزار می‌شود


انتهای خبر/
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 452939
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *