۰
فرماندار تفتان:

سازمان امور عشایر و عشایر در تولید دارای اهمیت زیادی است

فرماندار تفتان گفت: نقش سازمان امور عشایر و عشایر در تولید دارای اهمیت زیادی است و این موضوع برای ما مهم است و از سازمان و عشایر و تشکل‌های عشایری می‌خواهیم نقش خود را در سند امنیت غذایی انجام دهند
سازمان امور عشایر و عشایر در تولید دارای اهمیت زیادی است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره امور عشایر شهرستان در فرمانداری و با حضور علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان و اعضای شورای اداری و همچنین حوتی معاونت اداره عشایر استان برگزار گردید.
 
علیرضا شهنوازان در مراسم تودیع معارفه بیان کرد: نقش سازمان امور عشایر و عشایر در تولید دارای اهمیت زیادی است و این موضوع برای ما مهم است و از سازمان و عشایر و تشکل‌های عشایری می‌خواهیم نقش خود را در سند امنیت غذایی انجام دهند.
 
فرماندار شهرستان تفتان با قدردانی از زحمات ملیحه مالکی در زمان مسئولیت سرپرستی سازمان امور عشایر و آرزوی موفقیت برای هادی هدایت مهر که مسئولیت‌های زیادی را برعهده داشتند، عنوان کرد: سرپرست جدید اداره امور عشایر تفتان نیروی جوانی هستند که هم در سمت و دستگاه‌های مختلف کارکرده‌اند و تجربه و ارتباطات خوبی دارند که امیدواریم از همۀ ظرفیت‌ها برای تقویت سازمان و عشایر استفاده نمایند.
 
 از سوابق سرپرست جدید امور عشایر تفتان می‌توان به مدت سابق خدمت ۹ساله که
 ۶ سال آن در اداره کل سازمان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان س و ب که
 ۲ سال آن مسئول درآمد استان س و ب در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای
 ۲ سال در شهرستان خاش اداره امور عشایری عامل ذیحساب
 و از نیمه سال ۱۴۰۱ تاکنون کارشناس تملک و دارایی سرمایه‌ای ملی در اداره کل امور عشایر استان، مسئول رسیدگی استان، عامل ذیحساب شهرستان‌های خاش و تفتان نام برد.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 453965
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *