۰

لزوم توجه به وضعیت معیشت قشر کارگر در مهرستان

معاون فرماندار مهرستان گفت: توجه به وضعیت معیشت قشر کارگر ضروری است و پرداخت‎ حقوق کم به کارگران باعث کم‌کاری آنان می‎شود.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، امشب مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر و تقدیر از کارگران نمونه به مناسبت هفته کارگر و با حضور معاون فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و آشار، کارفرمایان و جمعی از مسئولان ادارات در محل سالن اجتماعات کارگاه سد مخزنی شهریکور بخش آشار برگزار شد.
معاون فرماندار مهرستان در این مراسم اظهار داشت: ایجاد روابط سالم بین کارگر، کارفرما و خوشه‎های تولید برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی از وظایف تمام مدیران دلسوز نظام است.
حمید خلیلی با بیان اینکه توجه به معیشت و اقتصاد قشر کارگر از مهمترین امور است، گفت: تحقق اهداف شعار امسال که به نام  اقتصاد مقاومتی، اقدام  و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، به پیشرفت اقتصاد و صنعت کشور می‎انجامد.
معاون فرماندار مهرستان خاطرنشان کرد: عدم رعایت در حقوق پرداخت ها در حقوق کارگران باعث کم کاری کاگر می‎شود و باید به این امر مهم توجه ویژه‎ای شود.
مسئول اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مهرستان گفت: در خیلی از نقاط شهرستان‌ها با برگزاری مراسم متنوعی از 5 اردیبهشت ماه لغایت 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر گرامی داشته می‌شود.
فیض محمد محمودزهی تصریح کرد: این هفته مزین به نام کارگر و برای قدردانی از تلاش کارگر نام‌گذاری شده و تقارن آن با سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به قدردانی از تلاش تلاشگران حوزه جهاد و سازندگی و آبادانی کشور اختصاص دارد.
گفتنی است، در پایان از 18 کارگر نمونه بخش مرزی آشار و شرکت دی با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.
همچنین بازدید از سد مخزنی شهریکور بخش مرزی آشار از توابع شهرستان مهرستان از دیگر برنامه‌ها بود.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 431328
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *