۰
امام‌جمعه اهل‌سنت خاش؛

وحدت تنها مانع دشمن و راه نجات امت اسلامی است

امام‌جمعه اهل‌تسنن خاش گفت: تنها راه نجات از توطئه‌های دشمن وحدت است.
وحدت تنها مانع دشمن و راه نجات امت اسلامی است
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، مولوی محمدعلی شهنوازی ضمن تأکید بر بهره‌مندی حداکثری از آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، در مراسم راهپیمایی روز قدس بیان کرد: این ماه؛ ماه خودسازی و بندگی خالصانه خداوند است و فرصتی مغتنم برای توبه و درخواست آمرزش است.
 
امام‌جمعه اهل‌سنت خاش اظهار کرد: در این ماه پر برکت چنان چه که شاهد بودیم جبهه استکبار و فریب‌خوردگان آن بار دیگر دست به جنایتی هولناک زده و تعدادی از فرزندان برومند و مدافعان امنیت را به شهادت رساندند.
 
 وی ادامه داد: بی‌تردید کسانی که دست به این‌چنین اقداماتی می‌زنند در جبهه باطل و در کنار رژیم منحوس صهیونیستی و متحدان آن ایستاده‌اند.
 
 مولوی شهنوازی تصریح کرد: امروزه شاهد گسترش متحدان رژیم صهیونیستی هستیم اتفاقی که حتی در گوشه‌وکنار خاورمیانه نیز در حال گسترش است و این نشان از روی‌گردانی کشورهای اسلامی از تعالیم والای اسلام و قرآن و تعریف و تحریف آن در راستای منافعشان است.
 
 این عالم دینی ضمن محکوم‌کردن جنایات دشمن و تفرقه‌افکنان در خاورمیانه و به‌ویژه دست‌نشاندگان آنان در استان، خاطرنشان کرد: دشمن بداند هرچه خون‌های بیش‌تری ریخته شود پیوند و اخوت دینی و ملی ما در استان محکم‌تر خواهد شد.
 
مولوی شهنوازی تنها راه نجات از توطئه‌های دشمن را وحدت خواند و ادامه داد: کلید مقابله و شکست دشمن در وحدت نهفته است، وحدت تنها مانع دشمن و راه نجات امت اسلامی است.
 
انتهای خبر/
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 453957
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *