۰
امام جمعه خاش:

حل مشکلات کشور و منطقه نیازمند تلاش همه اقشار جامعه است

امام جمعه خاش گفت:حل مشکلات کشور و منطقه نیازمند تلاش همه اقشار جامعه و مدیران و مسئولان بوده و همگان باید در انجام وظایف و رسالت‌های خود احساس تکلیف نموده، در جامعه با رویکرد امیدآفرینی پای‌کار باشند و در این راستا بایستی از همه ظرفیت‌ها بهره گرفته شود.
حل مشکلات کشور و منطقه نیازمند تلاش همه اقشار جامعه است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان در نشست اعضای شورای اداری این شهرستان بیان کرد: حل مشکلات کشور و منطقه نیازمند تلاش همه اقشار جامعه و مدیران و مسئولان بوده و همگان باید در انجام وظایف و رسالت‌های خود احساس تکلیف نموده، در جامعه با رویکرد امیدآفرینی پای‌کار باشند و در این راستا بایستی از همه ظرفیت‌ها بهره گرفته شود.

امام‌جمعه خاش ادامه داد: شروع و پایان امسال با ماه مبارک رمضان بوده، بنابراین این اتفاق مبارکی به شمار می‌رود و یقیناً همه مدیران باید برای ارائه خدمات شایسته به مردم برنامه‌ریزی و تدبیر کنند.
وی با محکوم‌کردن حوادث اخیر ناامنی در محور جاده ترانزیتی خاش به ایرانشهر و حمله به یگان تکاوری و خودروی عبوری و نیز خرابکاری در کارخانه سیمان خاش گفت: این گونه اقدامات کور به نفع هیچ فردی نبوده و دشمنان از انجام این گونه شرارت‌ها نفع می‌برند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان همچنین بر اهمیت و حضور پرشور و حداکثری مردم در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و افزود: سرزمین بیت‌المقدس متعلق به امت اسلامی بوده، بنابراین تجاوز و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، لبنان، فلسطین، سوریه و غیره به‌شدت محکوم بوده و این رژیم جنایت‌کار بایستی در قبال جنایت‌های خود بر علیه مظلومان فلسطینی و مردم غزه به جامعه جهانی پاسخگو باشد.

 وی اظهار کرد: هم اینک تمام مسئولان، علما و نخبگان باید در جبهه حق بر علیه باطل احساس تکلیف نموده و در راهپیمایی روز جهانی قدس پیش‌گام باشند و مسیر خود را مشخص کنند، زیرا جانیان صهیونیستی با برخورداری از حمایت‌های آمریکا و غرب افزون بر ۳۲ هزار فرد بیگانه غزه را به شهادت رسانده و جمعیت گسترده‌ای را بی‌خانمان کرده و بسیاری از زیرساخت‌ها را در غزه نابود کرده‌اند، بنابراین همگان باید به رسالت خود عمل کنند، زیرا این تکلیف همه مسلمانان است. 

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 453936
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *