۰
به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و هفته شهدا؛

از خانواده معظم شهدا خاش تجلیل شد

در گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و هفته شهدا، با حضور فرماندار، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خاش تجلیل و از خانواده‌های معظم شاهد در این شهرستان تجلیل شد.
از خانواده معظم شهدا خاش تجلیل شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی فرماندار خاش در این مراسم با گرامی داشت یاد شهدا بیان کرد: تمام دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی را مرهون خون مطهر شهیدان هستیم.
 وی عنوان کرد: روز بزرگداشت شهدا  در حقیقت تجلیل از رشادت‌ها و پایمردی‌های رزمندگانی است که در سخت‌ترین شرایط خون و جان خود را برای عزتمندی اسلام و میهن و دفاع از مرزهای کشور نثار کردند و هم اینک شاهد درخشش ایران سربلند در ابعاد مختلف هستیم، بنابراین برای رفع مشکلات این قشر ارزشی جامعه همه دستگاه‌ها و ارکان جامعه پای‌کار باشند.
 علی رضا تمندانی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش در این نشست با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی، شهدا شاخص و محور وحدت هستند، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه تکریم خانواده‌های معظم شهدا ارائه نمود.
 وی اظهار کرد: افزون بر ۶۰ خانواده شهید تحت پوشش این اداره قرار دارند و از خدمات نظام بهره می‌برند و در طرح سلام شهید این قشر ارزشمند از جامعه مورد تکریم قرار می‌گیرند.

انتهای خبر/
 
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 453881
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *