به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و هفته شهدا؛

از خانواده معظم شهدا خاش تجلیل شد

22 اسفند 1402 ساعت 9:39

در گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و هفته شهدا، با حضور فرماندار، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خاش تجلیل و از خانواده‌های معظم شاهد در این شهرستان تجلیل شد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی فرماندار خاش در این مراسم با گرامی داشت یاد شهدا بیان کرد: تمام دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی را مرهون خون مطهر شهیدان هستیم.
 وی عنوان کرد: روز بزرگداشت شهدا  در حقیقت تجلیل از رشادت‌ها و پایمردی‌های رزمندگانی است که در سخت‌ترین شرایط خون و جان خود را برای عزتمندی اسلام و میهن و دفاع از مرزهای کشور نثار کردند و هم اینک شاهد درخشش ایران سربلند در ابعاد مختلف هستیم، بنابراین برای رفع مشکلات این قشر ارزشی جامعه همه دستگاه‌ها و ارکان جامعه پای‌کار باشند.
 علی رضا تمندانی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش در این نشست با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی، شهدا شاخص و محور وحدت هستند، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه تکریم خانواده‌های معظم شهدا ارائه نمود.
 وی اظهار کرد: افزون بر ۶۰ خانواده شهید تحت پوشش این اداره قرار دارند و از خدمات نظام بهره می‌برند و در طرح سلام شهید این قشر ارزشمند از جامعه مورد تکریم قرار می‌گیرند.

انتهای خبر/
 


کد مطلب: 453881

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453881/خانواده-معظم-شهدا-خاش-تجلیل

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir