۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

با تمام نیرو در خدمت سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستیم

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با تمام تلاش و نیرو همراه با گروه‌های جهادی در خدمت مردم سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان هستیم.
با تمام نیرو در خدمت سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستیم
احمد شفائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «تفتان ما» بیان کرد: به دنبال بارش قابل‌توجه باران در جنوب استان سیستان و بلوچستان و مشکلاتی که دامن‌گیر مردم جنوب استان شده است در جهت رفع مشکلات سیل‌زدگان اقداماتی تدبیر شده که در دست اجرا است.

وی ضمن شاکر بودن این نعمت الهی و جبران خشکسالی‌های اخیر افزود: علی‌رغم همه پیش‌بینی‌هایی که توسط متولیان مربوطه در منطقه جنوب استان رقم خورده بود با طغیان رودخانه‌ها و حجم سنگین آب جاری در مسیرها مشکلاتی در حوزه‌های مختلف ایجاد شد.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: این سیلاب در حوزه جنوب شهرهای سراوان، سرباز، راسک، قصر قند، نیک‌شهر، دشتیاری، چابهار زرآباد و کنارک را تحت‌تأثیر خود قرار داده و مشکلاتی از جمله عدم دسترسی به جاده‌ها، قطعی آب و برق و در محاصره قرارگرفتن تعداد زیادی از روستاها در منطقه دشتیاری و چابهار بوده است.

شفائی تشریح کرد: همچنین خسارت بسیار سنگین به مزارع کشاورزی وارد شده که باهمت متولیان مربوطه، مجموعه سپاه پاسداران، نیروی زمینی سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی، توانمندی‌های خود مردم در منطقه و نیروهای مرکزی کشور همچنین مجموعه ظرفیت پایگاه دریایی امام علی علیه‌السلام که از مجموعه نیروی دریایی سپاه در چابهار است با همه توان حاضر شدند و در حال کمک‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: موضوع اساسی در حال حاضر حل مشکلات مردم و انجام اقدامات لازم در جهت برخورداری از آب و برق است و به‌محض فروکش‌کردن حجم آب با همه توان در بحث مشکلات معابر، آسیب‌های جاده‌ای و شکستن و آب بردگی پل‌ها را دنبال خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به قرارگرفتن در روز ۱۱ اسفند این موضوع بسیار جدی است که عزیزان در منطقه تلاش می‌کنند که مسیرهایی که دسترسی جاده‌ها در آن دچار مشکل است با ابزاری که در دست دارند صندوق‌ها را در جای‌جای جغرافیای جنوب فعال کنند تا رأی‌گیری به‌صورت درست انجام شود.

انتهای خبر/
 
 
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 453859
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *