۰
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان:

۱۵ کامیون تجهیزات به مدارس سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از ارسال ۱۵ کامیون حامل تجهیزات آموزشی به مدارس مناطق سیل در جنوب استان خبر داد.
۱۵ کامیون تجهیزات به مدارس سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، میثم لک زایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، بیان کرد: طی مراسمی به‌صورت هم‌زمان و از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آیین اعزام هم‌زمان کاروان‌های تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس سطح کشور در قالب طرح هدیه شهدا به دانش‌آموزان برگزار شد.
 
 وی ادامه داد: در این راستا بیش از ۱۵ دستگاه کامیون شامل تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات هنرستانی با اعتباری بیش از ۴ میلیارد تومان آماده ارسال به سطح استان شده است که بیش از ۵۰ درصد آن در جهت ساماندهی مدارس مناطق سیل‌زده جنوب استان به شهرستان‌های چابهار دشتیاری و کنارک اختصاص‌یافته است.
 
 لک زایی با اشاره به توجه ویژه دولت به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۴ هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان احداث و تحویل آموزش‌وپرورش شده است.
 
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: بیش از ۲۶۵ هزار نفر دانش‌آموز تجهیزات آموزشی در اختیار ادارات آموزش‌وپرورش سطح استان قرار گرفته است که ۱۲۰ هزار نفر دانش‌آموز آن در مدارس نوساز و ۱۴۵ هزار نفر دانش‌آموز تجهیزات به‌عنوان تجهیزات جایگزینی و به‌منظور ساماندهی جمعیت دانش‌آموزی اضافه شده به آموزش‌وپرورش استان توزیع و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.
 انتهای خبر/
 
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 453857
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *