مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان:

۱۵ کامیون تجهیزات به مدارس سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد

15 اسفند 1402 ساعت 8:30

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از ارسال ۱۵ کامیون حامل تجهیزات آموزشی به مدارس مناطق سیل در جنوب استان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، میثم لک زایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، بیان کرد: طی مراسمی به‌صورت هم‌زمان و از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آیین اعزام هم‌زمان کاروان‌های تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس سطح کشور در قالب طرح هدیه شهدا به دانش‌آموزان برگزار شد.
 
 وی ادامه داد: در این راستا بیش از ۱۵ دستگاه کامیون شامل تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات هنرستانی با اعتباری بیش از ۴ میلیارد تومان آماده ارسال به سطح استان شده است که بیش از ۵۰ درصد آن در جهت ساماندهی مدارس مناطق سیل‌زده جنوب استان به شهرستان‌های چابهار دشتیاری و کنارک اختصاص‌یافته است.
 
 لک زایی با اشاره به توجه ویژه دولت به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۴ هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان احداث و تحویل آموزش‌وپرورش شده است.
 
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: بیش از ۲۶۵ هزار نفر دانش‌آموز تجهیزات آموزشی در اختیار ادارات آموزش‌وپرورش سطح استان قرار گرفته است که ۱۲۰ هزار نفر دانش‌آموز آن در مدارس نوساز و ۱۴۵ هزار نفر دانش‌آموز تجهیزات به‌عنوان تجهیزات جایگزینی و به‌منظور ساماندهی جمعیت دانش‌آموزی اضافه شده به آموزش‌وپرورش استان توزیع و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.
 انتهای خبر/
 


کد مطلب: 453857

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453857/۱۵-کامیون-تجهیزات-مدارس-سیل-زده-سیستان-بلوچستان-ارسال

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir