۰

ترکیدن لاستیک کامیون عامل کشته شدن 5 نفر در محور سفیدآبه

رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با خودرو پژو 405 به علت بروز نقص فنی ناشی از ترکیدگی لاستیک کامیون در محور سفیدابه پنج نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شد.
ترکیدن لاستیک کامیون عامل کشته شدن 5 نفر در محور سفیدآبه
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، ایوب شرافتی گفت: ساعت17 و 30 دقیقه پنج شنبه گذشته (19 فروردین) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا با یک دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر 25 محور سفیدابه، بلافاصله کارشناسان پلیس راه برای بررسی در محل حادثه حاضر شدند.
رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه، یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا به علت بروز نقص فنی ناشی از ترکیدگی لاستیک جلو از مسیر منحرف شد و با یک دستگاه سواری پژو 405 برخورد می‌کند که بر اثر شدت ضربات وارده، پنج نفر از سرنشینان خودرو پژو جان خود را از دست داده و یک نفر نیز مجروح شد.
وی گفت: عدم وجود جداکننده‌های فیزیکی در جاده‌های اصلی و فاقد استاندارد، باعث شده که پس از ترکیدن لاستیک، کامیون کشنده به سمت لاین مخالف منحرف و باعث چنین حادثه دلخراشی شده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 430562
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *