۰

تعاون روستایی خاش ۹۴ تن گوشت مرغ توزیع کرد

رئیس اداره تعاون روستایی خاش گفت: بیش از ۹۴ تن گوشت مرغ باهدف تأمین نیازهای اساسی شهروندان، تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها از ابتدای امسال تاکنون در فروشگاه این اداره توزیع شده است.
 حمید ثوری بیان کرد: در این مدت، توزیع ۱۳ تن گوشت قرمز، ۶۰ تن برنج و سه تن شکر نیز با قیمت تعادلی دولت میان اقشار مختلف مردم شهرستان خاش توزیع شده است.
 رئیس اداره تعاون روستایی خاش افزود: توزیع برنج سفید پاکستانی با قیمت ۴۳۰ هزار ریال در هر کیلوگرم در فروشگاه تعاونی اداره تعاون روستایی خاش در حال انجام است.
وی ادامه داد: در روزهای آینده و قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز نیز کار توزیع اقلام مصرفی موردنیاز شهروندان را خواهیم داشت و مطابق سال‌های قبل توزیع میوه شب عید، مرغ، شکر، برنج، روغن و غیره را در دستور کار داریم.
ثوری تصریح کرد: با راه‌اندازی روستا بازار بسیاری از اقلام موردنیاز شهروندان خاش با قیمت مناسب توزیع شده و همچنان این رویه تداوم دارد.
 این مقام مسئول  گفت: با همکاری شهرداری خاش کار ایجاد میدان میوه و تره‌بار در دستور کار بوده که با حمایت‌های دولت از بخش خصوصی این میدان راه‌اندازی و بخش عمده‌ای از مشکلات مردم و تولیدکنندگان بومی این شهرستان خواهد شد.
انتهای خبر/
 
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 453782
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *