۰

پایش واحدهای عرضه‌ مرغ به صورت روزانه در سیستان و بلوچستان

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: یکی از وظایف ذاتی بازرسی و نظارت، نظارت و پایش هر نوع کالا از جمله محصولات پروتئینی است.
پایش واحدهای عرضه‌ مرغ به صورت روزانه در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمد رفیع سلطانزاده اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی این مدیریت، نظارت و پایش هر نوع کالا و خدمات به ویژه محصولات پروتئینی از جمله مرغ است.
محمد رفیع سلطانزاده گفت: قیمت محصولات پروتئینی بویژه مرغ همه روزه از مبادی عمده و خرده فروشی رصد و کنترل می‎شود.
مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: بازرسان این سازمان بر اساس شرح وظایف همه روزه، تامین، توزیع و قیمت این محصول را رصد و از آنجاییکه بخشی از این محصول از سایر استان‌ها به استان وارد می‌شود قیمت آن نیز با سایر استان‌ها سنجیده می‌شود تا در قیمت دچار انحراف نشویم و شاهد افزایش قیمت آن در سطح استان نباشیم.
وی تصریح کرد: روزانه بالغ بر 80 واحد عمده و خرده فروش در مرکز استان توسط بازرسان شهرستان زاهدان و واحدهای متعدد در سایر شهرستان‌ها توسط بازرسین رصد می‌گردد و اگر قیمت تعیین شده را رعایت ننمایند قطعا پرونده تخلف تشکیل و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.
وی گفت: هم اکنون قیمت مرغ در استان ثبات دارد و به قیمت هر کیلو 6 هزار و 200 تومان عرضه می‎شود.
مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: تلفن 124 همانند گذشته آماده دریافت گزارشات تخلف است و در صورتی که هم استانی‎ها گزارش تخلف اعلام کنند در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنها رسیدگی خواهد شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 428199
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *