۰
به همت سپاه و هلال‌احمر خاش؛

اعزام تیم سلامت در مناطق محروم خاش صورت گرفت

ویزیت و توزیع دارو رایگان در مناطق کمتر برخوردار و محروم خاش توسط سپاه و هلال‌احمر خاش انجام شد.
اعزام تیم سلامت در مناطق محروم خاش صورت گرفت
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، جلال هاشم زهی رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما عنوان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای تحقق به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی در اقدامی مشترک سپاه شهرستان و هلال‌احمر در روستای پرجمعیت و کم‌برخوردار افتخار آباد از امکانات پزشکی و بهداشتی به ویزیت و توزیع رایگان دارو پرداختند.

 رئیس هلال احمر خاش اظهار کرد:  همکاری یک پزشک عمومی و پرستار در روستاهای اطراف و کم‌برخوردار اقدام به ویزیت و درمان بیماران در این مناطق کردیم که تا حدود زیادی مشکل مردم را در زمینه بیماری‌های عمومی و نیاز به دارو حل کرد.

 وی افزود: این کاروان سلامت باهدف افزایش سطح بهداشت و درمان در بین مردم و کاهش آلام و نیاز مردم مناطق محروم در دهه مبارک فجر اقدام به این امر خداپسندانه و انسان‌دوستانه کرده است.
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش اظهار کرد: کاروان سلامت اعزامی به روستای افتخار آباد متشکل از یک پزشک عمومی و یک پرستار و همچنین داروهای توزیع شده در این منطقه به مبلغ ۱۲ میلیون تومان بوده است که تا حدود زیادی توانسته پاسخگوی نیازمندی مردم به درمان در روستا باشند.
 
 هاشم زهی با اشاره به رسالت اصلی جمعیت هلال‌احمر گفت: کاستن از دردها و آلام بشریت رسالت اصلی این سازمان است و هر کجا نیاز به کمک باشد مسلماً هم سپاه و هم سازمان هلال‌احمر در خط مقدم خواهند بود و در راستای کمک به همنوعان خود از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 453745
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *