۰
رئیس هلال‌احمر خاش:

۳۶۰ بسته معیشتی در طرح ملی پویش هلال رحمت در خاش توزیع شد

رئیس هلال‌احمر خاش گفت: در طرح ملی پویش هلال رحمت، ۳۶۰ بسته حمایتی و معیشتی در شهرستان خاش و تفتان طی ایام نوروز و ماه پرخیروبرکت رمضان امسال توزیع شد.
۳۶۰ بسته معیشتی در طرح ملی پویش هلال رحمت در خاش توزیع شد
 
 جلال هاشم زهی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: هر یک از این بسته‌ها شامل قند، چای، شکر، نمک، عدس، تن‌ماهی و کنسرو لوبیاچیتی بود که توسط خیران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان بین افراد نیازمند توزیع شد.

 وی با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بود که در قالب پویش هلال رحمت و با کمک خیرین و داوطلبان جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع شد، اظهار کرد: در طرح مذکور از ظرفیت خانه‌های هلال و همراهی داوطلبان در خصوص جذب منابع، کمک‌های نقدی و غیرنقدی استفاده شد.

 هاشم زهی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌هایی که معاونت داوطلبان هلال‌احمر استان آغاز کرده، ارائه اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان مناطق محروم است.

 این مقام مسئول ادامه داد: این طرح در تمامی شعب جمعیت هلال‌احمر استان با شعار نوروز با نوع‌دوستی، رمضان با مهربانی در حال برگزاری است و مصادف شدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز در تعطیلات امسال بسیاری را مشتاق به کمک‌رسانی کرده است.
 
 وی خاطرنشان کرد: طرح ملی پویش هلال رحمت در جهت حمایت از خانواده‌های نیازمند محلات کم‌برخوردار با موضوع طرح تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار (طرح ۲۰۲۰) انجام شد هاشم زهی تصریح کرد باتوجه‌به اینکه پویش هلال رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت در همین راستا از خیرین و داوطلبان استان تقاضا داریم ما را در این راه همراهی نمایند.
 
 هاشم زهی از خیران خواست کمک‌های غیرنقدی خود را به شعب جمعیت هلال‌احمر در شهرستان تحویل داده و یا با واریز کمک‌های نقدی به‌حساب (۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵/و شماره شبای lR940100004101034741666662)جمعیت هلال‌احمر واریزی در پویش هلال رحمت امسال مشارکت کنند.
انتهای خبر/
 
شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 453927
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *