۰
فرمانده سپاه خاش:

ویزیت رایگان بیماران و توزیع دارو در خاش انجام شد

فرمانده سپاه خاش، گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و هفته مقاومت علاوه بر برپایی میز خدمت جهادی، کار ویزیت رایگان بیماران و توزیع دارو در این شهرستان انجام شد.
ویزیت رایگان بیماران و توزیع دارو در خاش انجام شد
سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار در گفت‌وگو با خبرنگار تفتان ما ، با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و هفته مقاومت علاوه بر برپایی میز خدمت جهادی، کار ویزیت رایگان بیماران و توزیع دارو در این شهرستان انجام شده، افزود: در این برنامه، دارو به ارزش افزون بر ۸۰ میلیون ریال از سوی بسیج جامعه پزشکی خاش توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستانی خاش  اظهار کرد: در گرامی داشت دهه بصیرت و هفته مقاومت دهها عنوان برنامه فرهنگی، محرومیت زدایی، توزیع بسته‌های معیشتی، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برپایی یادواره‌های شهدا، بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برپایی همایش نهم دی ماه و تجمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم خاش، دیدار با امامان جمعه شیعه و سنی و غیره انجام شده است.


مالدار عنوان کرد: اجرای برنامه‌های مردم یاری و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه در دستور کار سپاه بوده و در حوزه‌های مختلف شاهد خدمت رسانی به جامعه هدف هستیم.
فرمانده سپاه خاش گفت: در گرامیداشت دهه بصیرت و هفته مقاومت و غرس نهال در پایگاه‌های بسیج این شهرستان انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به عمر ۶۳ سالگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در هر پایگاه بسیج خاش ۶۳ نهال مثمر کاشته شده است.

انتهای خبر/
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 453647
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *