۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

گرامی داشت حماسه ۹ دی در بیش از ۳۰ نقطه سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری حماسه ۹ دی همراه با حمایت از مردم مظلوم غزه در بیش از ۳۰ نقطه استان خبر داد.
گرامی داشت حماسه ۹ دی در بیش از ۳۰ نقطه سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،عباس صفدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، با بیان اینکه حماسه مردمی ۹ دی در زمان خود رویدادی بی‌بدیل و منحصربه‌فرد بود، بیان کرد: امسال در روز ۹ دی‌ماه مردم سیستان و بلوچستان در بیش از ۳۰ نقطه این حماسه بزرگ را همراه با حمایت از مردم مظلوم فلسطین گرامی خواهند داشت.
 
وی افزود: ۹ دی امسال فرصتی برای بازخوانی فتنه‌های آمریکایی - صهیونیستی است، چرا که جنایات و فتنه‌گری این دو رژیم خونخوار و جنایت‌کار برای جهانیان بیش از هر زمان دیگری روشن شده است.
 
صفدری با اشاره به اینکه، تمام کسانی که می‌توانند در تبیین این فتنه‌ها و جنایات روشنگری کنند، باید وارد میدان شوند، تصریح کرد: مردم بابصیرت سیستان و بلوچستان همیشه پیشتاز و پیش‌گام در همه عرصه‌های ملّی، مذهبی و سیاسی بوده‌اند امسال نیز شاهد حضور بیشتر مردم و شکوه بهتر مراسم خواهیم بود.
 
وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان آماده برگزاری گرامیداشت این روز تاریخی است و رویکرد اصلی این روز، روشنگری و تبیین درس‌ها و عبرت‌های این رویداد با تحلیل وقایع امروز و مقابله و عبور از دسیسه‌ها و فتنه‌های آینده است.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 453617
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *