۰
فرماندار خاش:

مولوی شهید عبدالواحد ریگی شخصیت تأثیرگذار وحدت و حل منازعات بود

فرماندار خاش گفت: مولوی شهید عبدالواحد ریگی شخصیت تأثیرگذار در وحدت، حل و فصل منازعات و اختلافات، عالمی وارسته، خیرخواه، دلسوز و مردمی بودند و وفاداری خود را به اسلام و ارزش‌های اسلامی، نظام، انقلاب و رهبری نشان داد.
مولوی شهید عبدالواحد ریگی شخصیت تأثیرگذار وحدت و حل منازعات بود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ، صاحب گل صالحی روز دوشنبه در نخستین مراسم بزرگداشت و سالگرد شهادت مولوی شهید عبدالواحد ریگی بیان کرد: این شهید مظهر پاکی، نجابت، شجاعت، اخوت و برادری، علم و تقوا بود و در سال‌های عمر با برکت خویش در پیگیری امور و کاهش دادن مشکلات تلاش می کرد.

فرماندار خاش ادامه داد: هدف مهم از برپایی یادواره‌های شهدا در حقیقت انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استمرار راه شهدا و ادامه دادن راه مجاهدان، ایستادگی در مسیر حق و عدالت، مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان است.


وی اظهار کرد: دشمنان اسلام در ۴۴ سال اخیر به شکست‌های خود اعتراق کرده و ایران به دنیا نشان داده در حال درگیری با آمریکا و ابرقدرت‌های جهان می‌تواند در منطقه قدرتی مهم و تأثیرگذار و الگویی برجسته در مبارزه با مستکبران باشد.

صالحی افزود: نظام اسلامی ایران مردم بنیان بوده، امسال نیز ۱۱ اسفند ماه شاهد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود و در این انتخابات اقتدار، مشروعیت و جلوه‌های مردم سالاری دینی نظام اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و کشور با ناکارآمد نشان دادن، تضعیف جایگاه مجلس و شورای نگهبان، سیاه نمایی و انکار دستاوردهای نظام و دولت و فاصله انداختن میان مردم، دولت و مسوولان نظام، تحریم انتخابات و به راه انداختن جنگ ترکیبی و شناختی خواهان منفی جلوه دادن شرکت در انتخابات و کاهش مشارکت مردم در این عرصه هستند، بنابراین همه اقشار جامعه باید با هوشیاری، آگاهی و بصیرت نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.
امام‌جمعه خاش در ادامه یادواره شهدا گفت: دشمنان اسلام و کشور برای درهم شکستن وحدت، همگرایی، همبستگی، یکپارچگی و انسجام ملی برنامه دارند و در یک سال اخیر به شدت تلاش کردند تا میان ملت بزرگ ایران و مسوولان اختلاف بیندازند، اما با بصیرت، آگاهی مردم، روشنگری‌های مقام معظم رهبری و مسوولان نظام در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

انتهای خبر/
 
 
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 453584
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *