۰
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان:

راه نجات از توطئه های دشمن تاسی از منویات رهبریست

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان گفت:راه نجات از توطئه های دشمن تاسی از منویات رهبریست.
راه نجات از توطئه های دشمن تاسی از منویات رهبریست
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهید مولوی عبدالواحد ریگی ، بیان کرد : عمده تلاش دشمن در استان سیستان‌وبلوچستان از بین بردن وحدت و ایجاد تفرقه می‌باشد.

سردار آبسالان ضمن تاکید بر بصیرت دینی و سیاسی مردم، عنوان کرد: دشمن‌شناسی مهم‌ترین بحث برای از بین بردن توطئه‌های دشمن می‌باشد چرا که هر کجا حرف از تفرقه باشد بدانید حرف، حرف دشمن و هدف وحدت مسلمین است.

وی در ادامه تصریح کرد: راه نجات از توطئه‌های دشمن تاسی از منویات رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و دشمن‌شناسی به موقع می‌باشد.

این مقام ارشد نظامی شهادت مولوی ریگی را گواهی بر ترس دشمن در راستای وحدت و همدلی مردم دانست و گفت: دشمن ایشان را به شهادت رساند؛ غافل از آن‌که شهدا زنده‌اند و در نزد خدای خود روزی می‌خورند.

همچنین در ادامه فرمانده سپاه شهرستان ضمن عرض خیرمقدم و  تبریک به مردم شهیدپرور شهرستان خاش برای حضور شهدا و مردان خدایی در این خطه، اظهار کرد: مردم خاش به‌خوبی با شخصیت شهید آشنایی داشته و غم شهادتش بی‌تردید در قلوب آحاد مردم سنگینی می‌کند.

انتهای خبر/

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 453583
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *