۰
مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد:

۷۵ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۷۵ هزار معلول تحت پوشش این سازمان در استان قرار دارند که ۲۱ هزار نفر را معلولان جسمی و حرکتی تشکیل می‌دهد.
۷۵ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،عباسعلی اویسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» با اشاره به تشکیل سازمان بهزیستی در سال ۵۹ به دستور امام خمینی (ره) برای کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و کم‌درآمد بیان کرد: این سازمان هم اکنون حدود ۷۵ هزار معلول را تحت پوشش خود در سیستان و بلوچستان قرار داده که از این تعداد حدود ۲۱ هزار نفر معلولان جسمی و حرکتی هستند.
 
وی افزود: خوشبختانه با ظرفیتی که دولت سیزدهم و سازمان بهزیستی کشور در اختیار بهزیستی استان‌ها گذاشته زمینه‌ای فراهم شده تا همه معلولانی که در پشت نوبت خدمات مستمری سازمان بهزیستی قرار داشتند برای آنها خدمات مستمری پرداخت شود و تحت پوشش قرار گیرند.
 
مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: ممکن است پرونده‌های جاری که در دست بررسی برای چگونگی وضعیت کمیسیون‌ها باشد خدمات مستمری دریافت نکنند در غیر این صورت معلولی که پشت نوبت خدمات‌دهی باشد در استان نداریم.
 
وی اظهار کرد: در زمینه حق پرستاری با رشد حدود ۴۰۰ درصدی توانستیم تعداد قابل‌توجهی از معلولان جسمی، حرکتی، ذهنی شدید و ذهنی خیلی شدید سیستان و بلوچستان که نیازمند حق پرستاری بودند را تحت پوشش این خدمات بیاوریم.
 
اویسی تصریح کرد: امید که با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم در آینده زمینه‌ای فراهم شود که همه معلولان جسمی، حرکتی شدید و خیلی شدید در سیستان و بلوچستان که نیازمند به سرویس و خدمات‌دهی هستند تحت پوشش خدمات قرار گیرند.


انتهای خبر/
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 453547
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *